  • 1. Data: 2008-04-05 15:45:35
    Temat: KUP Nauczyciel akademicki
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Jakie koszty uzyskania przychodu ma mieć ustalone pracownik
    naukowo-dydaktyczny uczelni?
    Część obowiązków to np. pisanie artykułów itp.

  • 2. Data: 2008-04-05 18:41:23
    Temat: Re: KUP Nauczyciel akademicki
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie koszty uzyskania przychodu ma mieć ustalone pracownik
    > naukowo-dydaktyczny uczelni?
    > Część obowiązków to np. pisanie artykułów itp.

    Zatrudniony na umowę o pracę? Takie jak każdy "pracownik" w tym kraju.

    JS

  • 3. Data: 2008-04-05 18:51:43
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Piotr [trzykoty] <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisal:
    > Jakie koszty uzyskania przychodu ma mieć ustalone pracownik
    > naukowo-dydaktyczny uczelni?
    > Część obowiązków to np. pisanie artykułów itp.

    U nas odbywa sie to ryczaltem. Najpierw podzial placy:
    65% dydaktyka
    25% badania
    10% organizacja/administracja/zarzadzanie.

    Za badania z definicji i w calosci jest 50% KUP.
    Za organizacje przysluguja zwykle niskie ryczaltowe KUP
    z niuansami lokalny/dojazdowy/jeden/wiele.
    Udzial dydaktyki jest dzielony w zaleznosci od liczby
    godzin wyklady/reszta rozliczanych indywidualnie. Za wyklady
    jest 50% KUP, reszta wchodzi do kosztow zwyklych. W efekcie
    na koncowym PIT mam linie poborow rozbita na dwa
    wiersze.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2008-04-05 19:46:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał
    > U nas odbywa sie to ryczaltem. Najpierw podzial placy:
    > 65% dydaktyka
    > 25% badania
    > 10% organizacja/administracja/zarzadzanie.

    Kto to ustala? Dla wszytskich stanowisk tak samo?

  • 5. Data: 2008-04-06 10:46:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał

  • 6. Data: 2008-04-06 12:44:46
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Piotr [trzykoty] <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisal:

    > Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał
    >
    > Kto to ustala? Dla wszytskich stanowisk tak samo?

    Dla wszystkich na stanowiskach n-d tak samo. Indywidualizacja
    nastepuje na poziomie godzin dydaktycznych. Asystenci nie
    maja godzin wykladowych. 50% KUP dla dzialki badawczej
    przysluguje wszystkim. Reguly sa ustalone rozporzadzeniem
    rektora. Jaka mial do tego delegacje ustawowa, nie wiem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2008-04-06 15:50:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Jakie koszty uzyskania przychodu ma mieae ustalone pracownik
    > naukowo-dydaktyczny uczelni?

    takie jekie uchwali senat uczelni.