  • 1. Data: 2005-09-15 19:18:44
    Temat: ulga na wyszkolenie ucznia
    Od: Danka<p...@o...pl>

    Czy ktos wie co sie dzieje w sytuacji gdy likwiduje dzialalnosc gospodarcza a mam
    ulge na wyszkolenie uczni?? Jest to spora kwota ktorej US mi nie zwrocil a wiem ze
    nie rozlicze tego do konca roku w ramach podatku dochodowego.Nadmienie
    ze,jestem os. fiz. prowadzaca dzialanosc gospodarcza.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-15 19:30:29
    Temat: Re: ulga na wyszkolenie ucznia
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Danka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze,jestem os. fiz. prowadzaca dzialanosc gospodarcza.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Nie przepada. W następnych latach można odliczać az do wyczerpania.

  • 3. Data: 2005-09-17 15:58:14
    Od: Danka<p...@o...pl>

    Bardzo dziekuje za odpowiedz.Napisalam jeszcze pismo do US zeby miec "pewnosc"
    na pismie.Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info