-
1. Data: 2002-04-15 17:03:32
Temat: zakup w usa polskiego produktu
Od: "tada" <t...@w...pl>
Witam wszystkich, proszę o poradę
Firma z usa chce sprzedawać polskiemu dystrybutorowi towar produkowany w Polsce,
zapłatę dostawać na swoje konto i potem rozliczać się z polskim producentem, który
ma dostarczać produkt do dystrybutora - jak ma to robić polski dystrybutor aby nie
było kłopotów z urzędem skarbowym i cłem ( towar jest polski ale kupowany poza
granicami )?
ela t
Najnowsze w dziale Podatki
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT
-
KSeF po nowelizacji: Okres przejściowy, tryb offline i brak kar do 2026 roku
-
Rezydencja podatkowa, czyli jak Polska zamyka się na freelancerów z zagranicy