-
1. Data: 2003-04-07 09:17:06
Temat: zbędna działalność i środki trwałe
Od: hADeSik <h...@h...sru>
Ponowie pytanie ;) Sytuacja wygląda tak:
znajomy kupił na firmę samochód w grudniu (1 os. DG, KPiR + VAT)
VAT odliczył (miał nawet kontrole z US na te okoliczność) wciągnął toto
w EŚT no i... niestety od kwietnia firma zatrudniła go na umowę o
pracę... (pracował praktycznie tylko dla tamtej 1 firmy jako
przedstawiciel handlowy czy jak tam się to nazywało)
co teraz ma zrobić? zlikwidować działalność czy nie? a może zawiesić?
i co z tym samochodem - jak toto potraktować coby na tym jak najlepiej
wyjść?
czekam na Wasze propozycje i zgóry dziękuję za pomoc
--
Pozdrawiam
hADeSik
podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...
Najnowsze w dziale Podatki
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT
-
KSeF po nowelizacji: Okres przejściowy, tryb offline i brak kar do 2026 roku
-
Rezydencja podatkowa, czyli jak Polska zamyka się na freelancerów z zagranicy