  • 1. Data: 2006-08-23 21:03:55
    Temat: 1.09 kasa fiskalna
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    Czy zgodnie z rozporządzenium muszą zainstalować kase fiskalną od 01.09
    jeśli mam we wpisie do ewidencji wpisaną sprzedaż na liście czy dopiero
    od rzeczywistego zdażenia ?

    Czyli np. mam wpisaną sprzedaz oprogramowania, ale go nie sprzedaję to
    muszę zainstalować kase czy dopiero jak będe zaczynał sprzedaż ?

    --
    Krzysiek M.

  • 2. Data: 2006-08-24 06:53:01
    Temat: Re: 1.09 kasa fiskalna
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Krzysiek M. wrote:

> [...]
    >
    > Czyli np. mam wpisaną sprzedaz oprogramowania, ale go nie sprzedaję to
    > muszę zainstalować kase czy dopiero jak będe zaczynał sprzedaż ?

    Od rzeczywistego zdarzenia.

  • 3. Data: 2006-08-24 07:23:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jarek wrote:

    > Mam nadzieje, ze nie myle sie iz obowiazek posiadania kasy dotyczy
    > tylko
    > przypadku sprzedazy osobom fizycznym ?

    Trochę mylisz się. Obowiązek dotyczy sprzedaży osobom fizycznym na cele
    nie związane z działalnością gospodarczą. Bo możesz bez kasy sprzedać
    osobie fizycznej prowadzącej DG na cel związany z tą DG. Wtedy
    wystawiasz normalny rachunek lub fakturę i nie wbijasz na kasę.

  • 4. Data: 2006-08-24 07:25:21
    Od: jarek <j...@t...pl>