  • 1. Data: 2006-08-23 21:34:19
    Temat: Kasa fiskalna a uslug elektroniczne
    Od: "Tomasz" <t...@w...iKreskiTez.city.net.pl>

    Witam,
    Prowadze licznie odwiedzany serwis internetowy, w ktorym sprzedaje kody
    dostepu do niektorych tresci w serwisie. Za kilka dni przekrocze limit
    zwolnienia z kasy fiskalnej. Mam zatem pytanie - moze ktos bedzie w stanie
    mi pomoc, czy tego typu uslugi podlegaja pod kase? Pytam, gdyz mam szereg
    watpliwosci. Nie mam mozliwosci wydawania paragonow klientom, nie znam nawet
    ich adresu. Wplaty realizowane sa kartami, przelewami itp przy wykorzystaniu
    uslug obslugi platnosci firmy ALLPAY.

    Wiem, ze np. onet za niektore swoje uslugi nie wystawia ani paragonow ani
    faktur (faktury tylko na żądanie). Czy zatem uslugi elektroniczne podlegaja
    pod kase fiskalna?

    Bardzo prosze o jakakolwiek informacje.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-08-24 19:40:07
    Temat: Re: Kasa fiskalna a uslug elektroniczne
    Od: "kolczyk" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...iKreskiTez.city.net.pl> napisał w
    wiadomości news:ecihll$d11$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Wiem, ze np. onet za niektore swoje uslugi nie wystawia ani paragonow ani
    > faktur (faktury tylko na żądanie). Czy zatem uslugi elektroniczne

    Mam taki sam problem, jak będzie ktoś wiedział niech napisze na grupe,
    bardzo proszę.

  • 3. Data: 2006-08-31 12:48:31
    Od: "pl.biznes" <o...@p...onet.pl>

    Onet wystawia paragony, tylko że ich nie wysyła.