  • 1. Data: 2005-02-03 16:54:29
    Temat: 1/5 etatu a KUP?
    Od: "Zdzislaw" <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM>

    Prosze o informacje:
    Umowa o prace w wymiarze 1/5 etatu. Jest to moje kolejne zatrudnienie.
    Zaklad pracy poza miejscem zamieszkania. Jakie przy takiej umowie pracodawca
    powiniem zastosowac koszty uzyskania przychodu?
    Czy jest to 1.533 zł 84 gr, czy 1/5 z tego?
    Jezeli calosc a ja pracuje w kilku zakladach to do PIT-a za 2004 rok moge
    wpisac max. 2.300 zł 94 gr?

    Z.

  • 2. Data: 2005-02-03 21:35:16
    Temat: Re: 1/5 etatu a KUP?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zdzislaw wrote:
> [...]
    > Czy jest to 1.533 zł 84 gr, czy 1/5 z tego?
    > Jezeli calosc a ja pracuje w kilku zakladach to do PIT-a za 2004 rok moge

    Koszty ustala się miesięcznie niezależnie od wymiaru pracy.
    Czyli całość. Jeżeli pracujesz gdzieś jeszcze, to masz koszty podwyższone.