  • 1. Data: 2005-02-15 11:46:34
    Temat: 1% podatku na OPP a korekta zeznania
    Od: "Alter Ego" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam ładnych parę złotych podatku do zwrotu. Chciałby przeznaczyć 1% na OPP,
    ale chwilowo jestem bez kasy. Warunkiem takiego przekazania jest przelanie
    pieniędzy na OPP przed wysłaniem zeznania.
    A co będzie, jeśli najpierw złoże zeznanie, a po zwrocie podatku (czy innym
    przypływie pieniędzy) przeleję dopuszczalną kwotę na OPP, a następnie złożę
    korektę zeznania?

    Uznają czy nie?

  • 2. Data: 2005-02-15 14:19:01
    Temat: Re: 1% podatku na OPP a korekta zeznania
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alter Ego wrote:
> [...]
    > przypływie pieniędzy) przeleję dopuszczalną kwotę na OPP, a następnie złożę

    Obawiam się, że nic z tego. W ustawie jest wyraźnie napisane "do dnia
    złożenia zeznania"
    Pożycz, przelej, oddaj jak przjdzie zwrot.