  • 1. Data: 2005-02-15 07:31:48
    Temat: PIT D i remont
    Od: "marian" <r...@g...pl>

    Witam !

    Jestem całkiem zielony jeśli chodzi o rozliczenie faktur za materiały
    potrzebne do remontu. I nie wiem gdzie mam wpisać łączną kwotę z rachunków
    (płytki,kleje itp.) w której pozycji i czy dobry PIT wybrałem.

    Druga rzecz to gdzie wpisać kwotę za kuchenkę gazową i czy można też
    doliczyć okap.?

    Dzięki za pomoc bo naprawdę jestem całkiem zielony w tym temacie.

  • 2. Data: 2005-02-15 14:15:17
    Temat: Re: PIT D i remont
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    marian wrote:
> [...]
    > doliczyć okap.?
    >
    > Dzięki za pomoc bo naprawdę jestem całkiem zielony w tym temacie.

    Cała tabelka D.5
    Jak kupowałeś kuchenkę zaznacz pole 80.
    Całość wydatków wpisujesz w pole 84
    19% tej kowty w pole 85.