  • 1. Data: 2004-05-24 22:38:06
    Temat: Abonament ?
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    Witam,

    Dostarczam klientowi fakturke na internet - wpisujac jakos tytul "abonament
    za miesiac XX/04"

    Czy musze miec jakas umowe swiadczenia tej uslugi zeby moc comiesieczna
    platnosc nazywac abonamentem ?

    Pozdrawiam & dzieki,

    DaMoN

  • 2. Data: 2004-05-25 21:29:39
    Temat: Re: Abonament ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 May 2004, DaMoN wrote:
    [...]
    >+ Czy musze miec jakas umowe swiadczenia tej uslugi zeby moc comiesieczna
    >+ platnosc nazywac abonamentem ?

    ...na przykład ustną ? ;)
    (pomijam ew. problemy dowodowe w kwestiach cywilnych :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-26 09:40:17
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    > On Tue, 25 May 2004, DaMoN wrote:
    > [...]
    >
    > ...na przykład ustną ? ;)
    > (pomijam ew. problemy dowodowe w kwestiach cywilnych :))
    Mowisz powaznie ?
    Kwestie dowodowe mnie nie interesuja - gosc pokryl realny koszt instalacji,
    jak sie wypnie na usluge to nie ma problemu.
    Chodzilo tylko o to czy moge tak smarowac na fakturze.

    Dzieki za pomoc :)

    DaMoN