  • 1. Data: 2004-05-24 13:41:48
    Temat: odbiór instalacji
    Od: "sofm" <s...@p...fm>

    Właśnie ekipa skończyła mi wykonywać instalacje wewnętrzne (teraz
    tynkowanie). Na co zwrócić uwagę przed odbiorem instalacji co i cwu?

    Marek Janczewski

    _______________________________
    PT BRASCO
    41-800 Zabrze, ul. Zaolziańska 11/212
    tel. 0-32 7756846, fax 0-32 7756847
    www.brasco.zabrze.pl

  • 2. Data: 2004-05-24 14:01:26
    Temat: Re: odbiór instalacji
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    Proba cisnieniowa

  • 3. Data: 2004-05-24 16:17:00
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Właœnie ekipa skończyła mi wykonywać instalacje wewnętrzne (teraz
    > tynkowanie). Na co zwrócić uwagę przed odbiorem instalacji co i cwu?

    wg mnie warto zwrocic uwage na stawke podatku vat :>

    vladi