  • 1. Data: 2007-05-19 21:41:45
    Temat: Apteczka samochodowa w koszty?
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

  • 2. Data: 2007-05-20 02:35:21
    Temat: Re: Apteczka samochodowa w koszty?
    Od: "Greg" <m...@N...gazeta.pl>

  • 3. Data: 2007-05-20 12:00:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > zakup apteczki samochodowej
    > do samochodu będącego środkiem
    > trwałym?

    Oczywiście, że tak.

    marekz

  • 4. Data: 2007-05-21 07:53:34
    Od: Schpakoo! <s...@u...krak.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2007 14:00:59 +0200, MarekZ napisal(a):

    > Oczywiście, że tak.

    Oczywiscie? Dlaczego? Nie ma obowiazku posiadania apteczki, wiec niby
    dlaczego panstwo ma ja refundowac? Apteczka to drobiazg, ale system tak
    mysli.

    --
    Pzdr, Schpakoo!

  • 5. Data: 2007-05-21 08:25:49
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 21 May 2007 09:53:34 +0200, Schpakoo! <s...@u...krak.pl>
    wrote:

    >Oczywiscie? Dlaczego? Nie ma obowiazku posiadania apteczki, wiec niby
    >dlaczego panstwo ma ja refundowac? Apteczka to drobiazg, ale system tak
    >mysli.

    bo w swietle innych przepisow w kazdym samochodzie musi byc apteczka.
    wiec skoro panstwo wymaga posiadania apteczki w kazdym aucie, wiec
    traktowane jest to jak kazda inna czesc samochodu i moze byc wliczona
    w koszty.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2007-05-21 10:31:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cyb,

    Monday, May 21, 2007, 10:25:49 AM, you wrote:

> [...]
    > wiec skoro panstwo wymaga posiadania apteczki w kazdym aucie, wiec
    > traktowane jest to jak kazda inna czesc samochodu i moze byc wliczona

    Sprawa podstawowa: według polskich przepisów apteczka nie jest
    obowiązkowa w _każdym_ samochodzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2007-05-21 11:39:05
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Schpakoo! <s...@u...krak.pl> napisał(a):

    > Oczywiscie? Dlaczego? Nie ma obowiazku posiadania apteczki, wiec niby
    > dlaczego panstwo ma ja refundowac? Apteczka to drobiazg, ale system tak
    > mysli.

    1) taki obowiązek jest
    2) nawet gdyby go nie było:
    czy to oznacza, że nie mogę wliczyć w KUP:
    - benzyny 98, ponieważ nie ma obowiązku jej używania? (mogłem kupić tańszą)
    - kosztów myjni - nie ma obowiązku mycia samochodu?

  • 8. Data: 2007-05-21 11:45:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:90891462.20070521123130@pik-net.pl...

    > Sprawa podstawowa: według polskich przepisów apteczka nie jest
    > obowiązkowa w _każdym_ samochodzie.

    Podobnie nie sa obowiązkowe dywaniki, lepszy olej, droższa
    benzyna... Nie wliczasz?

    marekz

  • 9. Data: 2007-05-21 12:33:43
    Od: Schpakoo! <s...@u...krak.pl>

    Dnia Mon, 21 May 2007 11:39:05 +0000 (UTC), m...@N...gazeta.pl
    napisal(a):

> [...]
    > - benzyny 98, ponieważ nie ma obowiązku jej używania? (mogłem kupić tańszą)
    > - kosztów myjni - nie ma obowiązku mycia samochodu?

    Dyskusja jest trudna, naklady ponoszone na srodki trwale majace zapewnic im
    sprawnosc w zakresie pozostawania w zwiazku z uzyskiwanym przychodem sa jak
    najbardziej kosztem. Watpliwosci przy dywanikach , IMHO, moglyby wystapic.
    A jezeli chodzi o myjnie, to kilka lat temu kontrola US czy UKS, juz nie
    pamietam, wyrzucila nam (spolka prawa handlowego) z kosztow faktury za
    myjnie. Stwierdzono, ze pracownik, ktory ma w dyspozycji pojazd ma go myc
    na wlasny koszt. Idioci skonczeni. Olalismy serdecznie jakiekolwiek
    protesty bo nam szkoda bylo tonera, ale taka jest rzeczywistosc.
    Upierdliwosc kontroli rosnie wprost proporcjonalnie do deficytu panstwa, co
    w zwiazku z fatalnym prawem daje w efekcie to co mamy.

    --
    Pzdr, Schpakoo!

  • 10. Data: 2007-05-21 13:29:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MarekZ,

    Monday, May 21, 2007, 1:45:54 PM, you wrote:

    > Podobnie nie sa obowiązkowe dywaniki, lepszy olej, droższa
    > benzyna... Nie wliczasz?

    Dywaniki dostałem za darmo, bez oleju czy paliwa samochód nie
    pojedzie. A używanie lepszego oleju ma wprost wpływ na trwałość
    silnika. Podobnie jest z paliwem. Są to wydatki uzasadnione.
    Nie wliczyłem w koszty apteczki - kupiłem porzadną na Alledrogo i nie
    miałem ochoty szarpać się ze sprzedającym o fakturę.

    Poza tym - wypowiadałem się o rzekomym obowiązku posiadania apteczki w
    samochodzie a nie o wliczaniu jej zakupu w koszty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl