  • 11. Data: 2011-11-03 17:19:56
    Temat: Re: Aukcja all..o a podatek
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

> [...]
    > Ale np. "zamiar" odsprzedaży, z samym już podejrzeniem chęci
    > dokonania tego wielokrotnie podpada pod VAT, bo tam jest
    > odrębna definicja co to jest DG (w Ordynacji zresztą również).
    > Nie implikuje to jeszcze płacenia VAT ani składania deklaracji :),
    > (bo jest zwolnienie itede), ale trzeba pamiętać że brak
    > zarejestrowanej DG nie oznacza "nieprowadzenia DG".
    > W żaden deseń to oczywiście Ciebie nie dotyczy (bo nie
    > sposób dowieść ani "zamiaru sprzedaży" ani "sposobu
    > częstotliwego"), wskazałem jedynie na to, że pierwotne
    > pytanie (o podatki *w ogóle*) nie pokrywa się z wersją

    Rozumiem, dzięki za rozjaśnienie.

    --
    Arek

  • 12. Data: 2011-11-04 10:00:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> writes:

    > Powinienes zostac ministrem finansow, po dziurze budzetowej dawno nie
    > byloby sladu :)
    >
    > Tak swoja droga, mieszkania tez nie zamierzasz kiedys sprzedac, i
    > kupic np. wieksze?

    Nie wiem. Ono już duże jest... :) W każdym razie po pierwsze, w ogóle
    go nie kupowałem, a po drugie, na pewno w momencie nabycia nie
    myślałem o przyszłej sprzedaży. Z samochodami jest inaczej - od razu
    kupuję ze zdecydowanym zamiarem sprzedaży po 5-6 latach.

    :)

    MJ