  • 1. Data: 2011-10-28 07:30:11
    Temat: Likwidacja firmy - kiedy składać CEIDG-1?
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    Firmę chcę zlikwidować z dniem 01.11.2001. Był dwa dni temu
    (26.10.2011) w urzędzie z CEIDG-1 i urzędnik nie przyjął dokumentu, bo
    powiedział, że mogę złożyć go dzień wcześniej przed datą likwidacji
    (czyli w dniu 31.10.2011), bo w tej chwili prowadzę jeszcze
    działalność . Czy rzeczywiście tak jest, że można złożyć CEIDG-1
    dopiero dzień przed datą likwidacji?

  • 2. Data: 2011-10-28 08:34:22
    Temat: Re: Likwidacja firmy - kiedy składać CEIDG-1?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 28 Oct 2011 00:30:11 -0700 (PDT), Paweł Szostek
    <m...@g...com> wrote:

    >działalność . Czy rzeczywiście tak jest, że można złożyć CEIDG-1
    >dopiero dzień przed datą likwidacji?

    http://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/?F;1886f97
    b-43a9-4b16-b197-cc969b6917ba
    http://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE//GetFile.a
    spx?attid=ca91489c-1c93-4c34-b779-753a394b431a

    V. Wniosek dotyczący zgłoszenia zaprzestania wykonywania działalności
    gospodarczej:
    NaleSy wypełnić jedynie w części formularza CEIDG-1 rubryki i pola
    01.5, 03.3, 03.4, 03.5, 03.6, 03.7, 03.13, 06 (tylko w
    zakresie nazwy firmy), 07, 13.1.2 oraz 16.

    Szczegółowy opis poszczególnych pól i rubryk

    14-16: (Zawieszenie, wznowienie i zaprzestanie działalności) Wypełnia
    się w przypadku składania wniosków związanych
    z zawieszeniem/wznowieniem wykonywania działalności gospodarczej.
    Rubryki te dotyczą działalności
    gospodarczej przedsiębiorcy. Zawieszenie działalności w spółkach
    cywilnych naleSy zgłosić w ramach rubryki 26
    i ewentualnie części CEIDG-SC. W rubryce 16 wprowadzamy datę, od
    której działalność nie jest juS prowadzona.

  • 3. Data: 2011-10-28 08:46:32
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    b-43a9-4b16-b197-...http://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.C
> [...]
    > 01.5, 03.3, 03.4, 03.5, 03.6, 03.7, 03.13, 06 (tylko w
    > zakresie nazwy firmy), 07, 13.1.2 oraz 16.
    >
    > Szczeg owy opis poszczeg lnych p l i rubryk
    >
    > 14-16: (Zawieszenie, wznowienie i zaprzestanie dzia alno ci) Wype nia
    > si w przypadku sk adania wniosk w zwi zanych
    > z zawieszeniem/wznowieniem wykonywania dzia alno ci gospodarczej.
    > Rubryki te dotycz dzia alno ci
    > gospodarczej przedsi biorcy. Zawieszenie dzia alno ci w sp kach
    > cywilnych naleSy zg osi w ramach rubryki 26
    > i ewentualnie cz ci CEIDG-SC. W rubryce 16 wprowadzamy dat , od
    > kt rej dzia alno nie jest juS prowadzona.

    To wszystko się zgadza, ale kwestia jest tylko kiedy można złożyć
    CEIDG-1?
    Na prawdę tylko dzień przed datą likwidacji podaną w CEIDG-1?

  • 4. Data: 2011-10-28 09:54:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 28 Oct 2011 01:46:32 -0700 (PDT), Paweł Szostek
    <m...@g...com> wrote:

    >To wszystko się zgadza, ale kwestia jest tylko kiedy można złożyć
    >CEIDG-1?
    >Na prawdę tylko dzień przed datą likwidacji podaną w CEIDG-1?

    leń!

    "Przedsiębiorca jest zobowiązany złożyć wniosek o wykreślenie wpisu w
    terminie 7 dniu od dnia trwałego zaprzestania wykonywania działalności
    gospodarczej. "