  • 11. Data: 2005-03-13 02:29:22
    Temat: Re: Aukcje internetowe - sprzedaz.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Tylko dlaczego od prostytutek nie wymuszają?

    Bo sami się wkopali, że czerpanie zysków z prostytucji jest karalne i z
    tego powodu nie mogą pobierać podatków.
    W momenie jak ten przepis zniknie wszystkie prostytutki będą musiały
    założyć DG.

  • 12. Data: 2005-03-13 08:02:52
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    witek wrote:

    > W momenie jak ten przepis zniknie wszystkie prostytutki będą musiały
    > założyć DG.

    No ale dla firm to bedzie luksusik,
    bo bedzie mozna w koszty wrzucac ;);)

    --
    "...stracil polowe palców prawej reki..." - czyli w sumie to ciekawi
    mnie ile? Dwa i pól stracil? ................... http://tiny.pl/hmt2

  • 13. Data: 2005-03-13 14:12:50
    Od: bob <b...@m...ru>

    mariposa doux wrote:

    > No ale dla firm to bedzie luksusik,
    > bo bedzie mozna w koszty wrzucac ;);)

    a jak wykażesz że dupczenie miało wpływ na zwiększenie przychodu?

  • 14. Data: 2005-03-13 15:00:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "bob" <b...@m...ru> napisał w wiadomości

    > a jak wykażesz że dupczenie miało wpływ na zwiększenie przychodu?

    ROTFL

    identycznie jak wspólny wyjazd kadry menedżerskiej na warsztaty survivalu,
    ew limitowane koszty reprezentacyjne - przekonywanie inwestora lub
    kontrahenta

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 15. Data: 2005-03-13 15:30:33
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > identycznie jak wspólny wyjazd kadry menedżerskiej na warsztaty survivalu,
    > ew limitowane koszty reprezentacyjne - przekonywanie inwestora

    Takie coś uchodzi na sucho korporacjom,
    ale spróbuj sobie takie koszty wpisać do 1-os DG...
    Powodzenia.

    latet

  • 16. Data: 2005-03-13 20:56:21
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    bob wrote:

    > a jak wykażesz że dupczenie miało wpływ na zwiększenie przychodu?

    Wiesz, zalezy w jakiej branzy robisz ;)

  • 17. Data: 2005-03-13 22:34:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bob wrote:

    > a jak wykażesz że dupczenie miało wpływ na zwiększenie przychodu?

    dokładnie tak samo jak obiad w ekskluzywniej resteuracji dla kontrahenta
    na koszt firmy.

  • 18. Data: 2005-03-14 09:19:54
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/11/2005 9:57 PM, Użytkownik Daniel Silwon napisał:
    > Witam,
    >
    > Sprzedalem na aukcjach internetowych okolo 20 uzywanych przeze mnie
    > przedmiotow, byly to glownie sprzety foto, ktore nagromadzily sie przez
    > pare lat.
    > Dwa znich osiagnely cene okolo 1200 zl, pozostalem do 500 zl.
    > Od ktorych aukcji powinienem zaplacic podatek 2%?
    > Jezeli nie zaplacilem podatku za przedmiot sprzedany w 2002, czy moge
    > zaplacic go teraz?

    Obowiązek podatkowy powstał przy sprzedaży przedmiotów, których cena
    przekroczyła 1000 zł. Podatnikem podatku od czynności cywilnoprawnych są
    w tym wypadku obie strony transakcji więc te 2% powinien zapłacić albo
    sprzedawca albo nabywca albo obaj w jakiejś tam części np. po 1%.
    Należało też złożyć deklarację podatkową wg ustalonego wzoru. Na
    deklaracji podaje się strony transakcji (imiona, nazwiska, adresy, NIPy}
    tytuł opodatkowania, kwotę podatku itp. Deklaracja powinna być
    podpisana przez obie strony. Termin złożenia 14 dni od daty sprzedaży,
    przy czym należało by się zastanowić która to data: zakończenia
    licytacji, wysłania przedmiotu, zapłaty za przedmiot. W ustawie jest
    napisane "z chwilą dokonania czynności cywilnoprawnej" i tyle więc
    należało by zatrudnić kodeks cywilny IMHO jest to data "objęcia rzeczy w
    posiadanie" przez nabywcę (art. 109 KC) przy czym jeżeli rzecz została
    wysłana to będzie to data wydania przewoźnikowi (art 544 KC).
    Co teraz należało by zrobić? Przede wszystkim złożyć deklarację PCC-1
    wraz z tzw. czynnym żalem. Ważne, żeby złożyć ten czynny żal przed
    wpłatą pieniędzy. Dlaczego i co to jest czynny żal? Zapraszam na google.
    Jak już mamy to załatwione trzeba wpłacić zaległy podatek w wysokości 2%
    razy cena przedmiotu plus odsetki za zwłokę liczone od terminu płatności
    do dnia wpłaty.

    --
    gefragt

  • 19. Data: 2005-03-14 09:26:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    du hast mich gefragt wrote:

    > Co teraz należało by zrobić? Przede wszystkim złożyć deklarację PCC-1
    > wraz z tzw. czynnym żalem. Ważne, żeby złożyć ten czynny żal przed
    > wpłatą pieniędzy. Dlaczego i co to jest czynny żal? Zapraszam na

    Wprost przeciwnie!!!!! Najpierw zapłacić a potem złożyć czynny żal.

  • 20. Data: 2005-03-14 09:35:25
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/14/2005 10:26 AM, Użytkownik jureq napisał:

    > Wprost przeciwnie!!!!! Najpierw zapłacić a potem złożyć czynny żal.

    No nie wiem, tam jest napisane (w art. 16 kks): "w terminie wyznaczonym
    przez uprawniony organ sprawca uiści w całości należność publicznoprawną
    uszczuploną..." a nie "...przed powiadomieniem o popełnieniu czynności".
    W każdym razie na pewno czynny żal należy złożyć nie później niż deklarację.

    --
    gefragt