  • 1. Data: 2009-03-09 11:24:00
    Temat: Auto z kratka - dlugosc przestrzeni ladunkowej
    Od: one <p...@o...pl>

    Chcialbym zakupic na firme Chryslera Grand Voyagera, rocznik ok
    2000r.. Czy aby odliczac VAT od zakupu paliw, moge wstawic kratke za
    ostatnim rzedem siedzen tym samym ograniczajac przestrzen ladunkowa
    jedynie do ok 50cm i pozostawiajac 7 miejsc siedzacych?
    Czytalem o tym, iz przestrzen ladunkowa musi stanowic przynajniej 50%
    dlugosci auta, lecz nie wiem czy ten przepis mnie obowiazuje, czy tez
    nie? Zamieszanie w tym temacie jest wielkie. Spedzilem juz 2h na
    google i nadal nie doszedlem do jednoznacznego wniosku (wiele
    sprzecznych informacji)... Prosze o pomoc w tej kwestii.