  • 1. Data: 2009-03-09 10:53:21
    Temat: Przekazanie TH na potrzeby osobiste
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Kupiłem towar, sprzedaję go, ale zachciało mi się
    jedną sztukę wyciągnąć z DG. Towar kupiony u zwolnionego
    podmiotowo z VAT.

    Jak to przeprowadzić od strony papierkowej (wszytsko miało
    miejsce w lutym - otrzymanie towaru i pobranie jednej sztuki
    na cele osobiste) ?

    Jestem na KPiR.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-09 17:41:23
    Temat: Re: Przekazanie TH na potrzeby osobiste
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Tomek w <news:op.uqitu7zgl60ql1@unk>:

> [...]

    > Jak to przeprowadzić od strony papierkowej (wszytsko miało
    > miejsce w lutym - otrzymanie towaru i pobranie jednej sztuki

    A nie kupiłeś x-1 sztuk TH i 1 sztuki do CO, tylko sprzedający źle
    kwity wystawił?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-03-09 17:43:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-03-2009 o 18:41:23 TomN <s...@i...dyndns.org> napisał(a):

    > A nie kupiłeś x-1 sztuk TH i 1 sztuki do CO, tylko sprzedający źle
    > kwity wystawił?

    Niestety nie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-03-19 21:34:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-03-2009 o 11:53:21 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak to przeprowadzić od strony papierkowej (wszytsko miało
    > miejsce w lutym - otrzymanie towaru i pobranie jednej sztuki

    Ma ktoś pomysł? Do jutra muszę zrobić papiery a na razie mam tylko
    własny koncept :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-03-20 09:11:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Mar 2009, Tomek wrote:

    > Ma ktoś pomysł? Do jutra muszę zrobić papiery a na razie mam tylko
    > własny koncept :-)

    To go opisz :)
    Bo IMO możliwości są dwie:
    - jeśli zakup był możliwy na cele osobiste (znaczy nic nie stoi na
    przeszkodzie - umowa z dostawcą, "zamiar" a raczej dowód tego,...)
    to przecież można na odwrocie f-ry zadekretować "99 szt zakup towaru
    handlowego, 1 szt przeznaczona na cele osobiste" :D
    Oczywiście powyższe mnóstwo zastrzeżeń wyłącznie ze względów formalnych
    (nakaz ujmowania TH), sądzę że "niemal zawsze" można uznać że tak
    będzie (również) dobrze
    - jeśli zakup był ewidentnie "handlowy" to po wpisaniu 100 szt zakupu
    w odpowiedniej kolumnie, wypadałoby dokonać korekty kosztu na
    1 sztukę :)
    Jak mniemam - w tej samej kolumnie, w której dokonano ujęcia, czyli
    jeśli w "TH" - to tam (ale ze znakiem "-").
    IMVHO można to uznać za przerost formy nad treścią, ale jakby ktoś
    chciał się czepiać że "nie wpisano czegoś nabytego jako TH"...

    Poproszę o wskazanie co się nie podoba :)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-03-20 12:11:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-03-2009 o 10:11:28 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > chciał się czepiać że "nie wpisano czegoś nabytego jako TH"...
    >
    > Poproszę o wskazanie co się nie podoba :)

    Mi się podoba, bo sam tak myślałem żeby zrobić (konkretnie sposób 2,
    właśnie po to żeby było wpisane wszystko) - ale wolałem się upewnić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek