  • 1. Data: 2007-03-21 10:23:03
    Temat: B-11, jak wyliczyć pita? :((
    Od: "Dizzal" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam. Mam pytano do Was... Jak wyliczyć zwykły pit? Mam 3 pity B-11 z
    różnych zakładów i nie wiem co z tym zrobić... Proszę, pomóżcie. Z góry
    dziękuję. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-03-21 11:47:12
    Temat: Re: B-11, jak wyliczyć pita? :((
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Dizzal" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Mam pytano do Was... Jak wyliczyć zwykły pit? Mam 3 pity B-11 z
    > różnych zakładów i nie wiem co z tym zrobić... Proszę, pomóżcie. Z
    > góry

    ściągnij sobie http://bi.gazeta.pl/im/9/3964/m3964749.exe i poprowadzi
    za rączkę :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 3. Data: 2007-03-21 12:45:30
    Od: "Dizzal" <w...@N...gazeta.pl>

    I tak nie umiem tego wyliczyc :(:(:( Kto mi pomoze? Moge podac wartosci
    pitow... Prosze o pomoc.

  • 4. Data: 2007-03-21 18:35:29
    Od: Harry <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm>

    http://www.pity.pl program pity 2006
    wpisujesz pozycje w odpowiednie kratki i ci wszystko liczy

    TIP Mozna samemu wpisac zsumowane juz pity 11-b albo uzyc sumatora z
    programu

    --
    Pozdro
    Harry