  • 1. Data: 2003-04-23 11:29:50
    Temat: Bilans 2002
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Próbuje się zabrać za bilans 2002 mam takie pytanie do osób które go juz
    sprządzały czy można odpuścić sobie rubrykę "2001 uzupełnienie o skutki
    zmian"i wypełnić tylko 2001 i 2002 .Zciągnełam druk z ips i nie bardzo mi
    się to chce wpisywać.Jest troche tych nowości a przyzwyczaiłam się do
    poprzednich nawyków czyli dwie rubryki i już.Jeśli można to gdzie w necie
    jest taki druk.
    Laickie pytanie jak na księgowego ale nie mam już czasu myśleć i szukać.Będe
    wdzięczna za pomoc.
    Wiola

  • 2. Data: 2003-04-23 12:28:44
    Temat: Re: Bilans 2002
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Wed, 23 Apr 2003 13:29:50 +0200, "Wiola Pikorska"

> [...]
    >jest taki druk.
    >Laickie pytanie jak na księgowego ale nie mam już czasu myśleć i szukać.Będe

    Przekształcenie bilansu zamknięcia 2001 na bo 2002 trzeba wykazać, ale
    czy koniecznie na druku sprawozdania? Ja mam dwa sprawozdania - jedno
    to przekształcenie BZ na BO z odpowiednimi notami przekształceniowymi
    wykazane w informacji dodatkowej. Przekształcony bilans 2001 jest
    wstawiony jako rok poprzedni w "oficjalnym" sprawozdaniu. Biegły
    zbadał, zatwierdził. Tylko, że moje przekszałcenia wynikały wyłącznie
    ze zmian sposobu prezentacji, gdyby się to wiązało z głębszymi
    zmianami wynikającymi ze zmian polityki rachunkowości to IMO trzecia
    kolumna powinna być wykazana.
    Jakiś tam druk sprawozdania (bez ramek) możesz ściągnąć z
    http://www.megaone.com/wind/download/spr2002.zip
    --

    Sławomir Dąbrowski