  • 1. Data: 2003-04-23 10:23:45
    Temat: RP Moja Firma - bez zdowotnego w czasie choroby
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    cześć

    Wczoraj w Rzeczpospolitej (dodatek Moja Firma) wyczytałem, że nie płaciło
    się i nie płaci się ub. zdrowotnego podczas choroby.
    Czy jest jakiś zakaz, żeby skorygować ubiegłoroczne DRA, w których
    zapłaciłem cała składkę zdrowotną za czas choroby?
    Czy powstałą nadpłatę (z 6 miesięcy) muszę odliczać na bieżąco, czy można ją
    wyciągnąć od ZUS jako żywą gotówkę?

    Kuba

  • 2. Data: 2003-04-24 01:12:57
    Temat: Re: RP Moja Firma - bez zdowotnego w czasie choroby
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od XYZ -----###
    > cześć

    cześć

    > Wczoraj w Rzeczpospolitej (dodatek Moja Firma) wyczytałem, że nie płaciło
    > się i nie płaci się ub. zdrowotnego podczas choroby.

    nie płaciło - i tak i nie - zależy od okoliczności, nie płaci - mam
    wątpliwości - zależy kto gdzie jak i kiedy z jakiego tytułu

    pytanie tylko o co dokładnie Ci chodzi - jakie zdrowotne, z jakiego
    tytułu, podczas jakiej choroby, czemy tylko zdrowotne, jak wygląda
    sprawa zasiłku chorobowego itp. itd...

    > Czy jest jakiś zakaz, żeby skorygować ubiegłoroczne DRA, w których
    > zapłaciłem cała składkę zdrowotną za czas choroby?

    nie

    > Czy powstałą nadpłatę (z 6 miesięcy) muszę odliczać na bieżąco, czy można ją
    > wyciągnąć od ZUS jako żywą gotówkę?

    wedle uznania aczkolwiek zus woli jak ktoś nie chce żeby mu oddać...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...