  • 1. Data: 2002-04-03 05:48:30
    Temat: Blad w PIT-D
    Od: "Mariusz" <m...@u...rzeszow.pl>

    Witam!

    Mam pytanie dotyczace malego bledu jaki popelnilem wypelniajac PIT-D. Otoz
    uwzgledniajac odliczenia remontowe nie zaznaczylem kwadratu mowiacego o
    odliczeniach z tytulu "... wplat na wyodrebniony fundusz remontowy
    spoldzielni mieszkaniowej ...", zas w kwocie odliczen ujalem oprocz wydatow
    na remont mieszkania i instalacji gazowej takze moje wplaty na fundusz
    remontowy w spoldzielni. W sumie nie zaznaczajac tego kwadratu uwzglednilem
    limit odliczen wynoszacy max. 4622 zl, podczas, gdybym zaznaczyl wspomniane
    pole to limit wynioslby 5390 zl. Jednak moje wydatki daly w sumie odliczenie
    rzedu 1045 zl, a wiec mieszczace sie w obu limitach. Czy musze koniecznie
    zlozyc korekte zeznania czy moge to sobie spokojnie odpuscic, skoro nie
    zmienia to nic w kwocie podatku, ktory ma byc mi zwrocony?

    Z gory dziekuje za pomoc!

    --
    Z pozdrowieniami
    Manius