  • 1. Data: 2002-04-22 15:36:14
    Temat: PIT 37 czy PIT 36?
    Od: "Renia Wierzbicka" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!

    Za rok 2001 uzyskałam przychód ze stosunku pracy i jednocześnie rozpoczełam
    DG, ale nie uzyskałam żadnego przychodu. Płaciłam od siebie składki na
    ubezpieczenie zdrowotne. Na jakim picie powinnam się rozliczyć ? Czy mogę
    odliczyć sobie ubezpieczenie zdr. od podatku ? Renia

  • 2. Data: 2002-04-24 13:56:35
    Temat: Re: PIT 37 czy PIT 36?
    Od: "Teresa Rocka" <t...@w...pl>

    > Na jakim picie powinnam się rozliczyć ? Czy mogę
    > odliczyć sobie ubezpieczenie zdr. od podatku ? Renia
    PIT-36 kwota ub.zdrowotnego do wysokości podatku z poz 186
    Teresa