  • 1. Data: 2004-04-21 19:34:26
    Temat: Bledne koszty uzysk. przychodu
    Od: "michal" <c...@p...onet.pl>

    w 2003 mialem zla stawek KUP w programie (za niska), w zwiazku z tym zaliczka
    odprowadzona do US jest rozna od naleznej. Zorientowalem sie po wydrukowaniu
    PIT11. Czy powinienem zrobic nowe PITy czy wystarczy, ze kazdy wpisze wieksze
    koszty w PIT37? Ksiegowa z biura kaze mi robic korekte ale wtedy program
    wyliczy mi inna zaliczke, ktora nie zostala odprowadzona do US. W takiej
    sytuacji pracownik bedzie mial 2 PITy11 - na jednym beda widniec poprawne KUP,
    na drugim kwota pobranych zaliczek.

    Na logike to wystarczy skorygowac KUP w PIT37 ale co ja tam wiem o logice
    US....

    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2004-04-22 08:47:00
    Temat: Re: Bledne koszty uzysk. przychodu
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    michal wrote:

> [...]
    > jednym beda widniec poprawne KUP, na drugim kwota pobranych zaliczek.
    >
    > Na logike to wystarczy skorygowac KUP w PIT37 ale co ja tam wiem o logice

    Co stu nie tak..

    Skoro KUP byly w za niskie, to zaliczki sa za wysokie...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-22 13:14:15
    Od: "MarcinekP" <p...@g...pl>

> [...]
    > sytuacji pracownik bedzie mial 2 PITy11 - na jednym beda widniec poprawne
    W PIT 11 powinno sie ujac faktycznie potracone koszty
    a w PIT 37 takie jakie Ci przysluguja

    pozdrawiam
    Marcin