  • 1. Data: 2004-04-21 16:00:38
    Temat: Podatek z umów i DG
    Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    W ub. roku miałam taką sytuację, że do czerwca miałam masę umów-zlecenia i o
    dzieło. Od wszystkich poszedł podatek. Potem troszkę się urwało (skończyły
    się projekty) i od września założyłam swoją firmę. Rzecz jasna - jak to
    bywa - na początku były prawie same koszty, więc i podatek zerowy...

    Ale moje pytanko brzmi - czy mogę jakoś starać się o zwrot tamtego podatku z
    I cz. roku rozpisując straty od września, a właściwie od października
    (pierwsza sprzedaż), czy też nie ma takiej możliwości i muszę to przedstawić
    niejako oddzielnie...?

    --
    Pozdrówki
    Aneczka

  • 2. Data: 2004-04-21 21:52:31
    Temat: Re: Podatek z umów i DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2004, Aneczka wrote:

> [...]
    >+ (pierwsza sprzedaż), czy też nie ma takiej możliwości i muszę to przedstawić

    Nie napisałaś najważniejszej sprawy: czy z firmy *łącznie* masz
    stratę ? Wygląda na to że tak.
    No to niestety - straty z danego źródła dochodów można pokryć tylko
    dochodami z tego źródła. "Zostają ci" na kolejne lata...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)