  • 1. Data: 2004-01-25 18:25:11
    Temat: Bledny kod pocztowy - nota korygujaca
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    Czy bledny kod pocztowy na fakturze sprzedazy, ktora otrzymalem, jest
    wystarczajacym powodem do wystawienia noty korygujacej i wyslania jej do
    sprzedawcy?

    Jesli taka sytuacja byla niezauwazona przez caly rok, a faktur bylo okolo
    29, to czy nie mozna zalatwic tego jedna nota?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
    Michal Z.

  • 2. Data: 2004-01-26 06:41:27
    Temat: Re: Bledny kod pocztowy - nota korygujaca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2004, Michal Z. wrote:

    >+ Czy bledny kod pocztowy na fakturze sprzedazy, ktora otrzymalem, jest
    >+ wystarczajacym powodem do wystawienia noty korygujacej i wyslania jej do
    >+ sprzedawcy?

    IMO tak.

    >+ Jesli taka sytuacja byla niezauwazona przez caly rok, a faktur bylo okolo
    >+ 29, to czy nie mozna zalatwic tego jedna nota?

    Hm... w przepisie nie widzę zgody (i AFAIR z dyskusji kiedyś tu
    prowadzonej chyba też wynikło że nie ma - możesz spytać groups.google.pl
    o owe "noty" ? :)) - natomiast zazwyczaj pytam, czy widzisz
    przeciwwskazanie aby ja jednej kartce było 29 not ? :)
    (wiem, wiem, 29 podpisów...)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)