  • 1. Data: 2006-01-23 11:30:23
    Temat: Brak kopii faktury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Przy wypełnianiu rocznego PIT-a zauwazyłem brak faktury wystawionej przeze
    mnie. Czy moge wydrukowac fakture jeszcze raz i bez podpisu firmy która
    przyjeła f-re - wlozyc ja w akta. Dodam ze oczywiscie firma wobec któej
    swiadczyłem usługi - dawno za te fakture (a wlasciwie za usługi) zaplaciła.

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2006-01-23 13:54:08
    Temat: Re: Brak kopii faktury
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    wiadomości news:23012006.2D33A6DA@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > mnie. Czy moge wydrukowac fakture jeszcze raz i bez podpisu firmy która

    Nawet powinieneś