  • 21. Data: 2007-08-04 12:25:24
    Temat: Re: Brak płatności za FVAT, natrętny klient
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 23:10
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708032309090.3712@athlon64>):

    > No dobra, niech Ci będzie.
    > Ale chcesz ograniczać swobodę "prowadzenia" :>
    > Tak czy siak, IMO powinien być "egzemplarz" i tyle.

    To by się pojawiły dywagacje, że egzemplarze mogą być różne :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 22. Data: 2007-08-04 15:21:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > To by się pojawiły dywagacje, że egzemplarze mogą być różne :D

    Ależ to jest oczywiste, rozumiem że chodzi o pytanie czy NIE
    mogą być różne :)
    Skoro istotna jest *treść*...

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2007-08-05 20:26:46
    Od: t...@o...pl

    Ale wracając do tematu: wysyłam jutro wezwanie przedsądowe do zapłaty.
    Jeśli nie zapłaci, to spróbuję swoich sił w sądzie - dam kiedyś znać,
    co z tego wyszło ;)

  • 24. Data: 2007-08-06 06:25:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 14:25:24 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > To by się pojawiły dywagacje, że egzemplarze mogą być różne :D

    Ależ to właśnie obecnie SĄ różne: na jednym jest słowo "oryginał' na
    drugim "kopia".