  • 1. Data: 2007-07-31 10:56:17
    Temat: Usłaga EU a VAT
    Od: "Kriso" <t...@c...pl>

    Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:

    Kupilem maszyne z wloch. Maszyna - kwota netto wewnatrzwspolnotowe nabycie
    tu wszytko jasne. Intryguje mnie tylko pozycja 2 na tej fakturze "usluga
    transportowa" jest podana takze bez podatku VAT.
    W jaki sposob moge ta usluge rozliczyc w KPiR?? Co z podatkiem VAT naleznym
    za usluge ??

    Kiso

  • 2. Data: 2007-07-31 11:29:29
    Temat: Re: Usłaga EU a VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kriso wrote:

> [...]
    > fakturze "usluga transportowa" jest podana takze bez podatku VAT.
    > W jaki sposob moge ta usluge rozliczyc w KPiR?? Co z podatkiem VAT

    A nie znajdujesz odpowiedzi w art 28.3 ustawy?
    (zakładam, że stosowne numery podano)

  • 3. Data: 2007-07-31 15:23:11
    Od: "Kriso" <t...@c...pl>

    > A nie znajdujesz odpowiedzi w art 28.3 ustawy?
    > (zakładam, że stosowne numery podano)

    No tak dziekuje, tylko z "ichniejszego" na "nasze" by sie to przydalo
    przetlumaczyc ;).
    Moj numer PLVAT mu podalem jeszcze o cos chodzi ??

    Kriso

  • 4. Data: 2007-07-31 18:17:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kriso wrote:

    > No tak dziekuje, tylko z "ichniejszego" na "nasze" by sie to przydalo
    > przetlumaczyc ;).
    > Moj numer PLVAT mu podalem jeszcze o cos chodzi ??

    Nie wiem co już zostało zrobione,
    ale jeśli potrafisz prawidłowo rozliczyć
    wewnątrzwspólnotowe nabycie,
    to "podobnie" w sensie rachunkowym
    zrobisz z transportem. Sprawdź tylko
    jakie są terminy rozliczenia należnego