  • 1. Data: 2002-06-19 10:25:17
    Temat: Brak stępla na potwierdzeniu przelewu z Telepekao24
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Prowadzę własną firmę; konto firmowe mam w Telepekao24.
    Od pewnego czasu nie stęplują potwierdzeń przelewów.
    Wczoraj dostałam wezwanie do ZUSu w sprawie okazania
    potwierdzeń przelewu za składki, których ich zdaniem nie zapłaciłam.
    Mam się stawić w ciągu 7 dni. Czy sam wydruk potwierdzenia
    bez pieczęci będzie wystarczający?
    Zamówiłam już takie z pieczęcią, ale to 2,5 zł za sztukę i nie
    wiadomo
    kiedy przyślą.

    Renata

  • 2. Data: 2002-06-19 13:33:33
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik RZ <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aepm4c$riq$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > bez pieczęci będzie wystarczający?
    > Zamówiłam już takie z pieczęcią, ale to 2,5 zł za sztukę i nie

    Też się nad tym zastanawiamy. Coraz więcej banków nie stosuje stemplowania.
    Daj znać jak do tego podejdą w ZUS.

    pozdrawiam
    WS

  • 3. Data: 2002-06-19 16:10:25
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Miej to w głębokimm poważaniu. To ONI mają udowodnicć, że nie zapłaciłaś, a
    nie Ty.
    Nie udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-06-19 16:22:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Prowadzę własną firmę; konto firmowe mam w
    Telepekao24.
    > Od pewnego czasu nie stęplują potwierdzeń

    A więc jednak, i oni zrezygnowali

    > Wczoraj dostałam wezwanie do ZUSu w sprawie
    okazania
    > potwierdzeń przelewu za składki, których ich
    zdaniem nie zapłaciłam.

    Wezwanie ... ta instytucja naprawdę przesadza.
    A wyslali listem zwykłym czy poleconym ZZPO ?

    > Mam się stawić w ciągu 7 dni. Czy sam wydruk
    potwierdzenia
    > bez pieczęci będzie wystarczający?

    Widac że postanowili na ciebie naskoczyć i sprawic
    abyś to ty czuła sie winna (po poniższym tekście
    widać że skutecznie). Ja bym bym im powyższy
    standardowy dowód przesłał faksem (nie masz czasu)
    po ostęmplowaniu swoją pieczęcia firmową i z
    dopiskiem za zgodność z wyciągiem bankowym. Albo
    (gdybym mial czas) poszedł z wyciągiem
    standardowym. Przeczytaj tez ten wątek
    i w razie czego powołaj sie na niego
    Uleganie urzędasom tylko jeszcze bardziej ich
    rozzuchwali a juz jak ognia unukać pytań Czy ma
    byc z pieczęcią czy bez ?

    > Zamówiłam już takie z pieczęcią, ale to 2,5 zł
    za sztukę i nie
    > wiadomo kiedy przyślą.

    No i jeszcze bank na tym zarobi. Ale jak już
    będziesz mial te potwierdzenia to wysłij im
    wezwanie do zwrotu przywłaszczonej kwoty po grożbą
    skierowania sprawy do prokuratora o kradzież :-)
    niech chociaż przez chwile ona tez sie postresuje.

    Sark

  • 5. Data: 2002-06-19 16:26:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo"
    <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Miej to w głębokimm poważaniu. To ONI mają
    udowodnicć, że nie zapłaciłaś, a
    > nie Ty.
    > Nie udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.

    Masz rację, ale moze byc jej potrzebne
    zaswiadczenie o niezaleganiu składek zus np. do
    przetargu. niektórzy jeszce tego wymagają (u
    innych wystarcza tylko wasne oswiadczenie.)

    Sark

  • 6. Data: 2002-06-20 08:19:55
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Miej to w głębokimm poważaniu. To ONI mają udowodnicć, że nie zapłaciłaś, a
    > nie Ty.
    > Nie udowadniaj, że nie jesteś wielbłądem.
    > Pozdrawiam.

    Owszem, ale nie mam ochoty się użerać z nimi.
    Na wezwaniu napisano, że "jeżeli nie stawię się z odpowiednimi dokumentami, to
    potraktują
    to tak jakbym składki nie zapłaciła".
    To chamstwo z ich strony, ale mam dosyć już kłótni z urzędnikami.

    R.

  • 7. Data: 2002-06-21 18:58:31
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik RZ <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aes35h$pfi$...@n...tpi.pl...

> [...]
    dokumentami, to potraktują
    > to tak jakbym składki nie zapłaciła".
    > To chamstwo z ich strony, ale mam dosyć już kłótni z urzędnikami.

    Dobrze! Nie warto tracić czasu na kłótnie. Zbierz wszystkie papiery które
    masz i zanieś. Jak poproszą o coś jeszcze to im też przynieś. Nigdy nie
    żałowałem że byłem grzeczny dla Urzędasów (po prostu wyobrażam sobie że to
    jest np. moja siostra i ciężko pracuje :))

    WS