  • 1. Data: 2007-01-29 23:28:44
    Temat: Byla taka awantura o sprzedaz wiazana
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    nie wiem, czy kojarzyci, jakis czas temu byla w mediach awantura o
    sprzedawanie w barach piwa + orzeszki, z tym, ze piwo za jakies drobne,
    a orzeszki za kwote zdecydowanie wyzsza.

    Jaki byl final tej sprawy?
    Studiujac pragon fiskalny z McDonalds widze, ze sprawa sie rozeszla po
    kosciach.

    Wiec pytanie: jesli zaoferuje klientowi zakup zestawu TV+paczka chipsow
    za cene: TV 100zl(22%), chipsy 5000zl(7%) to bedzie to nielgalne?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2007-01-30 07:12:03
    Temat: Re: Byla taka awantura o sprzedaz wiazana
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    MarcinJM <m...@i...pl> wrote:
    > Wiec pytanie: jesli zaoferuje klientowi zakup zestawu TV+paczka chipsow
    > za cene: TV 100zl(22%), chipsy 5000zl(7%) to bedzie to nielgalne?

    Tu może być jeszcze problem z tym, że sprzedajesz TV poniżej kosztów.
    Bo w przypadku piwa za 2 zł + chipsy za 6 zł czy cola za 1 zł + bułka
    za 9 zł tego problemu nie ma.

    P.

  • 3. Data: 2007-01-30 07:21:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Paszczak napisał(a):

    > Tu może być jeszcze problem z tym, że sprzedajesz TV poniżej kosztów.
    > Bo w przypadku piwa za 2 zł + chipsy za 6 zł czy cola za 1 zł + bułka
    > za 9 zł tego problemu nie ma.

    McDonald jakos sie broni sprzedajac w zestawie napoje ze stajni coca
    cola po 50 groszy, brutto.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-01-30 08:46:39
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Tu może być jeszcze problem z tym, że sprzedajesz TV poniżej kosztów.

    mozesz podać przepis zabraniający tego?

  • 5. Data: 2007-01-30 10:50:41
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > mozesz podać przepis zabraniający tego?

    szczgolnie, ze firmy komorkowe nagminnie z tego korzystaja.
    Czyzby powazna dziura podatkowa? Ale to juz by ktos z tego korzystal...

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2007-01-30 10:52:56
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 30-01-2007 o 11:50:41 MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    > szczgolnie, ze firmy komorkowe nagminnie z tego korzystaja.
    > Czyzby powazna dziura podatkowa? Ale to juz by ktos z tego korzystal...

    To co innego, firma komórkowa sobie to odbije w ramach umowy.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 7. Data: 2007-01-30 11:07:59
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    t napisał(a):
    > To co innego, firma komórkowa sobie to odbije w ramach umowy.

    a ja sobie strate na TV odbije na chipsach :)
    A ze towar mam konkurencyjnie tanio (w zasadzie vat 7%, na tv za laczna
    kwote 5000 to prawie 750zl taniej!), wiec obroty bede walil, ze hej :)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 8. Data: 2007-01-30 11:12:02
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 30-01-2007 o 12:07:59 MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    > a ja sobie strate na TV odbije na chipsach :)
    > A ze towar mam konkurencyjnie tanio (w zasadzie vat 7%, na tv za laczna
    > kwote 5000 to prawie 750zl taniej!), wiec obroty bede walil, ze hej :)

    Z tym VATem to jest (jakoś) tak że decyduje główny produkt.
    A tutaj głównym produktem jest telewizor, więc i VAT 22% powinien
    być i raczej nie obronisz w sądzie 7%.

    pozdr

  • 9. Data: 2007-01-30 11:22:49
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    t napisał(a):
    > Z tym VATem to jest (jakoś) tak że decyduje główny produkt.
    > A tutaj głównym produktem jest telewizor, więc i VAT 22% powinien
    > być i raczej nie obronisz w sądzie 7%.

    Nie, glownym produktem sa chipsy, bo mam sklep z chipsami

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 10. Data: 2007-01-30 11:49:47
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 30-01-2007 o 12:22:49 MarcinJM <m...@i...pl> napisał(a):

    > Nie, glownym produktem sa chipsy, bo mam sklep z chipsami

    No to zrób tak jak mówisz, albo zostaniesz milionerem i bedziemy Cie
    podziwiać, albo wylądujesz pod mostem i będziemy Ci przynosić pierogi
    z biedronki. Ja obstawiam to drugie, ale jak uczy historia geniusze
    zawsze szli pod prąd, więc może właśnie to jest Twoja szansa.

    pozdr