  • 1. Data: 2007-01-29 20:17:12
    Temat: us a brak dochodu
    Od: tede <u...@d...invalid>

    Witam,
    Co mam zrobić w momencie gdy w danym miesiącu nie osiągnąłęm dochodu.
    Poinformować o tym US, czy jak??

    --
    Pozdr!
    tede

  • 2. Data: 2007-01-29 20:50:43
    Temat: Re: us a brak dochodu
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "tede" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    Witam,
    Co mam zrobić w momencie gdy w danym miesiącu nie osiągnąłęm
    dochodu.
    Poinformować o tym US, czy jak??

    Wystarczy, że nas poinformowałeś. W kolejnych miesiącach podobnie.

    marekz

  • 3. Data: 2007-01-29 20:56:55
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 29-01-2007 o 21:17:12 tede <u...@d...invalid> napisał(a):

    > Witam,
    > Co mam zrobić w momencie gdy w danym miesiącu nie osiągnąłęm dochodu.
    > Poinformować o tym US, czy jak??

    Poinformuj pomoc społeczną ;)

    pozdr

    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne
    5-10-15%
    Policz ile Ci zostaje i spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ
    MOJE PIENIĄDZE??

    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 4. Data: 2007-01-29 23:09:22
    Od: tede <u...@d...invalid>

    Czyli żadnych dokumentów do US nie muszę skladać, tak?

  • 5. Data: 2007-01-29 23:15:21
    Od: opix <o...@o...eu>

    tede wrote:

    > Czyli żadnych dokumentów do US nie muszę skladać, tak?

    jak składałeś VAT to musisz składać VAT
    --
    ===opix===

  • 6. Data: 2007-01-30 12:59:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Czyli żadnych dokumentów do US nie muszę skladać, tak?

    VAT-7 względnie VAT-7K składasz bez względu na to czy wykonywałes
    czynności opodatkowane i ponosiłeś koszty podlegające odliczeniu
    VAT, czyli zerowe także składasz (o ikle oczywiście jesteś
    podatnikiem VAT).
    Dla celów podatku dochodowego nic nie składasz.

    marekz

  • 7. Data: 2007-01-30 15:35:51
    Od: tede <u...@d...invalid>

    Dzięki za pomoc:)