  • 1. Data: 2002-02-20 10:15:07
    Temat: Ciekawostka z billingiem.
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Od paru lat otrzymujemy od TP SA bilingi rozmow prowadzonych z nr-u
    telefonu, ktory jest wykorzystywany tak do rozmow prywatnych jak tez w
    dzialalnosci gospodarczej. W zwiazku z tym, ze zawsze trafi sie pare
    numerow trudnych do identyfikacji, w celu oddzielenia prywatnych od
    firmowych dzwonilsmy do biura numerow, aby zorientowac sie ktore sa do
    prywatnych osob, a ktore do firm. W tym roku biuro numerow "zrobilo nam
    numer" - sympatyczna pani poinformowala mnie, ze moze mi podac jedynie
    trzy numery, a nastepne moge wyjasnic dzwoniac do niej ponownie, bo
    blokujemy linie. Co to za roznica, czy ja zapytam ja jednym ciagiem o
    np. 30 numerow, czy dziesiec razy bede do niej dzwonila po kolejne trzy
    numery. Bzdura jakas totalna!
    W dodatku przy kazdym bilingu pojawiaja sie numery, ktorych TP SA nie
    moze zidentyfikowac, bo nie ma ich w swojej bazie. No to jak sie one
    znalazly na moim bilingu?! Pani w reklamacji byla obrazona, ze zarzucamy
    firmie nierzetelnosc w wykonywaniu swoich uslug.
    Co Wy na to? A moze to jest normalne, tylko sie czepiam?
    --------------
    Graszka

  • 2. Data: 2002-02-20 10:24:07
    Temat: Re: Ciekawostka z billingiem.
    Od: "m" <g...@w...pl>

    Ach te czasy. Odzywaja sie rozwiazania z przeszlosci...

  • 3. Data: 2002-02-20 11:07:32
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "m" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ach te czasy. Odzywaja sie rozwiazania z przeszlosci...
    No musza wykorzystac kazda mozliwosc powiekszenia kasy - za cene
    trzech minut mozna sprawdzic kilkanascie numerow conajmniej, a
    tak - licznik dla TPSA bije - to proste.
    WSm

  • 4. Data: 2002-02-20 13:57:43
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Jezeli nie ma numerów w swojej bazie to znaczy ze sa to numery u innych
    operatorów.
    Niestety nie ma jednej ksiazki telefonicznej.

    Uzytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-02-20 22:07:33
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2002, WSm wrote:

> [...]
    >+ > Ach te czasy. Odzywaja sie rozwiazania z przeszlosci...
    >+ No musza wykorzystac kazda mozliwosc powiekszenia kasy

    Może jest to niezamierzony skutek uboczny rozliczania
    operatorów :) - taka "długo wisząca rozmowa" wywołuje
    podejrzenie że zamiast pracować plotkuje... !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-02-21 07:38:53
    Od: Jano <a...@a...net.pl>

    Graszka napisał:

> [...]
    > blokujemy linie. Co to za roznica, czy ja zapytam ja jednym ciagiem o
    > np. 30 numerow, czy dziesiec razy bede do niej dzwonila po kolejne trzy

    A nie wpadłaœ na pomysł wybrania się do dyrektora Rejonu z takim
    pytaniem?
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 7. Data: 2002-02-21 22:02:00
    Od: "Ircys" <i...@w...post.pl>

    Użytkownik Wojciech Kozlowski pisze...

    > Jezeli nie ma numerów w swojej bazie to znaczy ze sa to numery u innych
    > operatorów.
    > Niestety nie ma jednej ksiazki telefonicznej.

    Niekoniecznie. Baza numerow TP SA jest robiona troche "po łebkach".
    I tak jezeli firma ma powiedzmy 100 numerow z zakresu np:
    od 666-66-00 do 666-66-99 z numerem wiodacym 666-66-00 to w bazie
    bedzie figurowal tylko numer glowny 666-66-00 !!! Pytanie o konkretny
    numer z omawianego zakresu np: 666-66-11 daje odpowiedz, ze nie ma
    takiego numeru w bazie danych. Smieszne ale prawdziwe.

    Ircys