  • 1. Data: 2002-02-20 09:36:19
    Temat: Faktura z grudnia otrzymana w styczniu
    Od: "Piotr Trocewicz" <t...@c...net.pl>

    Witam!
    Czy fakturę z datą 31.12 mogę zaksięgować w styczniu ? Dostałem ją pod
    koniec stycznia i nie ująłem w VAT-7 za grudzień.

    Proszę o pomoc,
    Piotrek.

  • 2. Data: 2002-02-20 21:57:59
    Temat: Re: Faktura z grudnia otrzymana w styczniu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2002, Piotr Trocewicz wrote:

    >+ Witam!
    >+ Czy fakturę z datą 31.12 mogę zaksięgować w styczniu ? Dostałem ją pod
    >+ koniec stycznia i nie ująłem w VAT-7 za grudzień.

    1. Masz prawo "zaliczenia" (cytat) "w miesiącu i miesiącu następnym"
    2. Kilka dni temu było wałkowane, i o ile dobrze zrozumiałem liczy się
    DATA OTRZYMANIA. W "papierach" nie bez powodu masz pola na DWIE
    daty (wystawienia i otrzymania) - wynika z tego że przejdzie nawet
    zaksięgowanie w lutym !

    Rozumiem że mówisz o zaksięgowaniu w ewidencji VAT ?
    Bo jeśli dobrze rozumiem to do PIT należy ją rozliczyć "za zeszły
    rok" ! - po to masz termin rozliczenia końcowego do kwietnia :)

    >+ Proszę o pomoc,
    >+ Piotrek.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    ..który właśnie skojarzył że chyba "pół telefonu" (tj. opłatę
    za impulsy) nie dopisał do grudnia; Wrrrr ! A podsumowałem !