  • 1. Data: 2005-09-25 10:35:45
    Temat: Cło lub inne opłaty
    Od: Mariusz <b...@w...pl>

    Witam

    Szanowni Grupowicze mam taki jeden problem do rozstrzygnięcia i będę
    bardzo wdzięczny za pomoc. Czy kupując materiały budowlane na Litwie będę
    musiał zapłacić jakieś dodatkowe opłaty przejeżdzając przez granicę? Czy
    tu działa zasada swododnego przepływu towarów i usług w granicach Unii?

    Dzięki i pozdrawiam

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

  • 2. Data: 2005-09-25 15:32:51
    Temat: Re: Cło lub inne opłaty
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    t.pl...
> [...]
    > musiał zapłacić jakieś dodatkowe opłaty przejeżdzając przez granicę? Czy
    > tu działa zasada swododnego przepływu towarów i usług w granicach Unii?

    Działa.