  • 1. Data: 2004-11-05 23:11:25
    Temat: Co mamy zrobić ?
    Od: "Pomocy?" <i...@p...onet.pl>

    U moich rodziców zameldowany jest mój brat. Zadzwonił komornik z informacją że
    ma nakaz sądowy (dług jest brata a nie rodziców, a on jest dorosły a jest tego
    ok 200.000zł od roku 1998 bez odsetek) i że przydzie zabrać z domu wszystko co
    na co nie ma faktur. Zaznaczam że brat mieszka gdzieś w Polsce a u rodziców nie
    ma ani jednej rzeczy która należałaby do niego. Czy komornik może wtargnąć do
    domu moich rodziców i zabrać ich majątek za jego długi. Zapowiedziała się już z
    taką wizytą. Błagam o pomoc! jestem zdesperowani i boję się o rodziców.