  • 1. Data: 2005-01-29 15:29:02
    Temat: Co można odliczyć w zeznaniu
    Od: "Artur P." <a...@n...pl>

    Pewnie już było, ale jakoś nie mogę znaleźć wiarygodnej odpowiedzi w
    archiwum. Oto moje pytania do szanownych grupowiczów:
    Czy w zeznaniu podatkowym za 2004 rok można odliczyć:
    1. Wydatki poniesione na uczelnię wyższą?
    2. Wydatki na zakup wykładziny PCV zainstalowanej w mieszkaniu w ramach ulgi
    remontowej?
    3. Wydatki na zakup i instalację alarmu włamaniowego w mieszkaniu w ramach
    ulgi remontowej?
    4. Wydatki na zakup dodatkowych zabezpieczeń w formie zamków itp.?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.