  • 1. Data: 2005-01-29 14:23:22
    Temat: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    Witam ponownie.
    Mam problem z zainstalowaniem Płatnika 6.03. na moim kompie (windows XP).

    Poprzedni płatnik, którego mam na kompie to 6.01. (chodzi).

    Wrzucam płytkę pobraną z ZUS nakazuję instalację (bez odinstalowania starej
    wersji), pomijam utworzenie nowej bazy (chcę by program przejął starą)
    Instalator każe podać mi imię i nazwisko Administratora (wpisuję) i hasło -
    podaję hasło (duże i małe litery, cyfry - ponad 8 znaków), potwierdzam hasło
    i dostaję komunikat:

    "Nie można odczytać obowiązującego hasła administratora programu płatnik.
    Nastapiło uszkodzenie struktur danych programu. Odinstaluj i ponownie
    zaintaluj program."

    Co mam odinstalować, skoro instalacja się nie powiodła?
    Na to konto zmieniłem nawet hasło w płatniku 6.01, by spełniało warunki
    wymagane przy tym haśle przy instalacji. Nic nie pomaga. płatnik 6.01 nadal
    chodzi.

    Ma ktoś jakiś pomysł lub zna przyczynę, że ten płatnik nie chce mi się
    zainstalować?

    Dziekuję z góry za pomoc i sugestie.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-01-29 15:20:40
    Temat: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 15:23:22 +0100, "toster" <t...@W...pl>
    wrote:

    >Witam ponownie.
    >Mam problem z zainstalowaniem Płatnika 6.03. na moim kompie (windows XP).
    >
    >Poprzedni płatnik, którego mam na kompie to 6.01. (chodzi).
    Ja na jednym z kompow (chyba wlasnie na XP) musialem odinstalowac 6.01
    aby dalo rade zainstalowac 6.03. Korzystam z bazy SQL.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-01-29 18:20:47
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Ja na jednym z kompow (chyba wlasnie na XP) musialem odinstalowac 6.01
    > aby dalo rade zainstalowac 6.03. Korzystam z bazy SQL.

    Co prawda nie próbowałem z płatnikiem 6.01, ale nie da się zainstalować
    wersji 6.03 bez 6.02.
    Czyli najpierw instaluję 6.02 a potem 6.03.

    Myślę, że problem jest w rejestrze. Nie masz gałęzi 6.02. Trzeba by było
    przerobić z 6.01.
    Albo zainstalować najpierw wersję 6.02.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2005-01-29 19:18:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 19:20:47 +0100, "PawełJ"

    >Co prawda nie próbowałem z płatnikiem 6.01, ale nie da się zainstalować
    >wersji 6.03 bez 6.02.
    >Czyli najpierw instaluję 6.02 a potem 6.03.
    Cofam com napisal wyzej...
    Albo lepiej wystawie korekte faktury ;)
    Bylo: 6.01
    Powinno byc: 6.02

    Problem byl przy przejsciu z 6.02 do 6.03 i wymagal usuniecia
    dzialajacego 6.02 w celu prawidlowej instalacji 6.03.

    WAM

  • 5. Data: 2005-01-29 19:35:28
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote
> [...]
    >
    > Problem byl przy przejsciu z 6.02 do 6.03 i wymagal usuniecia
    > dzialajacego 6.02 w celu prawidlowej instalacji 6.03.

    No to mam problem, bo nie mam 6.02. wcale.
    Mogę odinstalować 6.01. ale co z bazą? (Access)
    Tomek

  • 6. Data: 2005-01-29 21:35:38
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > No to mam problem, bo nie mam 6.02. wcale.
    > Mogę odinstalować 6.01. ale co z bazą? (Access)
    > Tomek
    Bazy nie usuniesz. Albo na wszelki wypadek zrób kopię bazy. Jest to plik z
    rozszerzeniem mdb. domyślnie gdzieś w katalogu płatnika (BAZA).

    Tylko odinstalowanie ci nie pomoże.
    Bo wersji 6.03 nie da się zainstalować (ciekawe dlaczego).

    PawełJ

  • 7. Data: 2005-01-29 22:08:00
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote
    > Tylko odinstalowanie ci nie pomoże.
    > Bo wersji 6.03 nie da się zainstalować (ciekawe dlaczego).

    Czemu? Czy nie da się obejść bez wersji 6.02? Nigdzie nie widziałem takiego
    zastrzeżenia.
    A gdybym chciał 6.03. zainstalować na całkiem nowym kompie, a potem dograć
    bazę?
    T.

  • 8. Data: 2005-01-30 08:41:49
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 sty o godzinie 20:35, na pl.soc.prawo.podatki, toster napisał(a):

    > No to mam problem, bo nie mam 6.02. wcale.

    No to sobie pobierz - ftp://213.25.26.225/a1_6_02_001/ - która Ci potrzebna

    > Mogę odinstalować 6.01. ale co z bazą? (Access)

    A co ma być?
    Po zainstalowaniu 6.03 wskazujesz istniejąca bazę, podajesz hasełko do niej
    i .... to wszystko.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 9. Data: 2005-01-30 12:52:34
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrzebna

    > A co ma być?
    > Po zainstalowaniu 6.03 wskazujesz istniejąca bazę, podajesz hasełko do
    A właśnie, że nie. Nie da się uruchomić płatnika 6.03 bez wersji 6.02.
    Jakiekolwiek hasło podane przy instalacji wg programu jest złe.
    Próbowałem na 3 komputerach - baza na accesie ale nie towrzyłem nowej tylko
    chciałem skorzystać ze starej. Nie udało się.

    PawełJ

  • 10. Data: 2005-01-30 22:56:18
    Od: "z.kawka" <z...@c...pl>

> [...]
    tylko
    > chciałem skorzystać ze starej. Nie udało się.

    Może najpierw zmień hasło administratora w 6.01 na nowe (dużą literą i
    cyfrą)
    i spróbuj zainstalować 6.03
    powodzenia

    Zbigniew