  • 1. Data: 2005-05-01 09:41:32
    Temat: Co sie stanie jak przekrocze termin zlozenia PIT-u 36
    Od: "E." <j...@p...fm>

    Witam
    Co sie stanie jak przekrocze termin zlozenia PIT-u 36? Jestem szarym
    obywatelem a wyglada na to ze nie bede mogl zlozyc PIT-u w terminie tylko
    spoznie sie o kilka dni. Czy od razu beda konsekwencje czy tez mam szanse na
    unikniecie odpowiedzialnosci ? Nie mam zadnych odliczen, bede mial zwykly
    prosty PIT bez kombinacji.

    Pozdr
    E.

  • 2. Data: 2005-05-01 11:53:29
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "E." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam szanse na unikniecie odpowiedzialnosci ? Nie mam zadnych
    > odliczen, bede mial zwykly prosty PIT bez kombinacji.

    Moze lepiej wyslij poczta albo zanies byle jaki ? A potem jako korekte
    zloz kolejny, z rzeczywistymi danymi finansowymi ? Bo jak sie spoznisz
    z pierwszym, to przy odrobinie zlosliwosci chyba moze Cie czekac jakis
    mini-mandat.

    marekz

  • 3. Data: 2005-05-01 13:24:24
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 1 May 2005 13:53:29 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > zloz kolejny, z rzeczywistymi danymi finansowymi ? Bo jak sie spoznisz
    > z pierwszym, to przy odrobinie zlosliwosci chyba moze Cie czekac jakis

    Mandat dostanie na pewno - nawet bez złośliwości US. Przedstawiciele MF
    przypominają o tym w TV i prasie.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-05-01 14:14:39
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

> [...]
    szanse na
    > unikniecie odpowiedzialnosci ? Nie mam zadnych odliczen, bede mial

    wypisuj pita 36 podając w deklaracji byle co byle nie przekroczyć
    daty -później możesz napisać korektę z wytłumaczeniem że pomyłka
    nastąpiła ze względu na zły stan zdrowia - liczy się fakt złożenia bo
    on jest nieprzekraczalny a korektę może każdy zrobić w dowolnym
    terminie grunt aby zrobił ja przed kontrolą .
    us nie karze za złożenie korekty przed decyzją o wszczęciu kontroli
    podatnika

    --
    OPIX