  • 1. Data: 2002-10-09 15:19:54
    Temat: Co to znaczy: oddam koszty?
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Czy ktoś może mnie oświecić czym to grozi, na co uważać, itp...

  • 2. Data: 2002-10-09 18:13:21
    Temat: Re: Co to znaczy: oddam koszty?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Miko wrote:
    > Czy ktoś może mnie oświecić czym to grozi, na co uważać, itp...

    A na ten przykład groźba, że zacny miłosierny samarytanin nie zaksięguje
    fakturki (bo się np. po drodze rozmysli) i po paru latach bedziesz
    zwracać VAT - z odsetkami i zgrzytaniem zębów. :((
    Może byc podpucha wiadomo jakich organów (choć to na razie chyba jeszcze
    mało prawdopodobne)

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-10-09 18:24:10
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mnie oświecić czym to grozi, na co uważać, itp...

    Samymi problemami, jeśli nie znasz dostawcy
    Jeśli to ktoś całkiem obcy , zapomnij o tym

    Problemy są w tym czy:
    -jest zarejestrowany
    -płaci podatki
    -towar z faktury nadaje się na Twój koszt.
    a takze
    czy nie jest podstawiony, "zsprzedaż kontrolowana"

  • 4. Data: 2002-10-10 12:06:47
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

    > Czy ktoś może mnie oświecić czym to grozi, na co uważać, itp...

    Tzn. firma narobiła strat, więc może powystawiać trochę faktur bez płacenia
    podatku. Wystawia więc za okreslony procent faktury potrzebującym kosztów.
    Zwykle jednak trudno dopasować rodzaje działalności aby zafakturować
    rozsądną usługę. Poza tym US może wpaść na trop takiej firmy i skontrolować
    jej wszystkie faktury, a wtedy uuuuu...

    P.