  • 11. Data: 2002-11-07 13:29:37
    Temat: Re: Co z tych rzeczy mozna odliczyć ?
    Od: "cotk" <c...@p...onet.pl>

    Prześledź posty po kolei Wiolu
    1. zadałem pytanie aby się czegoś dowiedzieć (bo nie wiedziałem a nie
    dlatego aby sprawdzić czyjąś wiedzę) od kogoś kto wie coś na dany temat
    (m.in. po to są grupy)
    2. dostałem odpowiedzi od ludzi, którzy nie są pewni czy jest tak czy
    inaczej (ok. każdy może coś dodać od siebie - to też jest prawo grup
    dyskusyjnych)
    3. poszukałem sam i odpisuję na grupę to co sie dowiedziałem (a więc się
    dzielę tym co wiem)
    5. TO DLACZEGO SIE CZEPIASZ

    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2002-11-07 14:00:45
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "cotk" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dyskusyjnych)
    > 3. poszukałem sam i odpisuję na grupę to co sie dowiedziałem (a więc się

    --------------------------------
    Zrozumiałam że jesteś rozczarowany wiedzą grupy (może tylko moją).Tak
    dokładnie opisałeś umiejscowienie kuchenki ( gdzie rurka gdzie kuchenka
    kiedy ją odsuwamy ) a ja trochę o tym wiem.Natomiast niepewność odpowiedzi
    wynika z doświadczeń w kontaktach z US.Może ty masz lepsze doświadczenie i
    tak wierzysz w odpowiedzi pracowników US bo ja wielkrotnie dzwoniąc do
    różnych US uzyskiwałam różne odpowiedzi.
    Sorry za czepianie jeśli tak to odebrałeś.
    Jolka

  • 13. Data: 2002-11-08 06:12:21
    Od: "cotk" <c...@p...onet.pl>

    Szkoda, że się w porę nie ugryzłem w jęz... tzn. klawiaturę