  • 1. Data: 2013-03-12 16:36:59
    Temat: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100% podatku VAT i 100%
    podatku dochodowego. Tak, zeby firma od kazdego tysiaca placila 2000
    podatku, a pracownik od kazdego zarobionego 1000 placil 1000 pluz na ZUS.

    To by ukrocilo to wyludzanie podatkow od panstwa, ukryte w nieodplatnych
    obiadach na imprezach firmowych.

    Czytamy....

    "NSA orzekł we wtorek, że przychodem pracownika jest sama już możliwość
    wzięcia udziału w firmowej imprezie integracyjnej."

    http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-03-12 17:00:02
    Temat: Re: Coraz wieksze parcie na podatki - proponuje 100%
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 16:46, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > hiki kileri animali sori, Tue, 12 Mar 2013 16:36:59 +0100,
    > pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki:

    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    > Czekam na wyrok w procesie o morderstwo: już samo posiadanie noża jest
    > morderstwem.

    karne tak daleko nie pojdzie, bo nie ma na tym korzysci;

    a fiskalne - owszem. wystarczy ze firma co ma kilka oddzialow, robi w
    gdansku impreze, to potencjal;na mozliwosc uczestnictwa pracowniko z
    oddzialow z zakopanego, zielonej gory czy bialegostoku istnieje - mozna
    dowalic podatek :D

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-03-12 17:50:22
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 12 Mar 2013 16:36:59 +0100
    hiki kileri animali sori <h...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > http://podatki.onet.pl/nsa-wydal-niekorzystny-dla-pr
    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    A co z goscmi?

    Dajmy na to, zapraszam na impreze firmowa gosci - czy mozliwosc wziecia
    udzialu w imprezie bedzie dla gosci przychodem, czy nie?

    Zastanawiam sie nad zaproszeniem wszystkich naszych poslow i
    senatorow...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2013-03-12 18:04:16
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 17:50, Tomasz Chmielewski wrote:

    acownikow-wyrok-ws-im,19925,5442645,1,agencyjne-deta

    > A co z goscmi?
    >
    > Dajmy na to, zapraszam na impreze firmowa gosci

    ja bym pomyslal:

    zapraszam na impreze urodzinowa moich znajomych... nie, nie zapraszam,
    bo jak zaprosze to beda musieli zaplacic podatek, od tego co im zafunduje...

    oczywiscie ja tez musze - kupujac - placic w cenie podatek...

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-03-12 18:21:41
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    hiki kileri animali sori wrote:

    > "NSA orzekł we wtorek, że przychodem pracownika jest sama już możliwość
    > wzięcia udziału w firmowej imprezie integracyjnej."

    Jak nic się nie zmieni, to w nadchodzących wyborach głosuję na JKM. Co
    prawda uważam go za wariata, ale przynajmniej będzie stanowił jakąś
    przeciwwagę dla reszty, jeśli wejdzie do sejmu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-03-12 18:24:20
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 18:04, hiki kileri animali sori pisze:

> [...]
    > zafunduje...
    >
    > oczywiscie ja tez musze - kupujac - placic w cenie podatek...

    Myśl dokładniej. :)
    Bo jeśli ktoś Cię uprzedzi, że nie przyjdzie, bo mu babcia umarła, to
    masz przychód - bo kupiłeś o jedną półlitrówkę mniej, akcyza do Vincenta
    nie wpłynęła, a on tego nie lubi...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2013-03-12 18:26:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-12 17:50, Tomasz Chmielewski pisze:

> [...]
    > udzialu w imprezie bedzie dla gosci przychodem, czy nie?
    >
    > Zastanawiam sie nad zaproszeniem wszystkich naszych poslow i

    Jak przyjmą zaproszenie, to postaw tylko paluszki, piwo i 3-Cytryny. A
    jak zachłannie skonsumują, to poinformuj, że każde opróżnione opakowanie
    kosztowało bańkę albo półtorej. I niech płacą od tego podatki,
    skurwisyny. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 8. Data: 2013-03-12 18:32:54
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 18:24, Maruda wrote:

    > Myśl dokładniej. :)
    > Bo jeśli ktoś Cię uprzedzi, że nie przyjdzie, bo mu babcia umarła, to
    > masz przychód - bo kupiłeś o jedną półlitrówkę mniej, akcyza do Vincenta
    > nie wpłynęła, a on tego nie lubi...

    No ale on nie przyszedl, to tez placi podatek, b omail mozliwosc przyjsc.

    Baabcia placi kare za to, ze umarla, choc miala zaplacic podatek, bo tez
    miala potencjalna mozliwosc przyjscia.

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-03-12 18:33:37
    Od: hiki kileri animali sori <h...@a...pl>

    On 12.03.2013 18:21, t? wrote:

    > Jak nic się nie zmieni, to w nadchodzących wyborach głosuję na JKM. Co
    > prawda uważam go za wariata, ale przynajmniej będzie stanowił jakąś
    > przeciwwagę dla reszty, jeśli wejdzie do sejmu.

    JA juz raz na niego glosowalem i nic :(

    zen.aspx

  • 10. Data: 2013-03-12 18:37:42
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 12.03.2013 18:21, t? pisze:

    > Jak nic się nie zmieni, to w nadchodzących wyborach głosuję na JKM. Co
    > prawda uważam go za wariata, ale przynajmniej będzie stanowił jakąś
    > przeciwwagę dla reszty, jeśli wejdzie do sejmu.

    Też rozważam.

    --

    RedLite