  • 1. Data: 2013-03-11 10:43:57
    Temat: spóźniony PIT 11 co robić?
    Od: xxx <x...@o...pl>

    Witam, włożyłem już deklaracje PIT - 37 poprzez system internetowy
    ministerstwa finansów i otrzymałem po tym spóźniony PIT - 11 z jednej
    umowy- zlecenia. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2013-03-11 10:50:03
    Temat: Re: spóźniony PIT 11 co robić?
    Od: max441 <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 10:43, xxx pisze:
    > Witam, włożyłem już deklaracje PIT - 37 poprzez system internetowy
    > ministerstwa finansów i otrzymałem po tym spóźniony PIT - 11 z jednej
    > umowy- zlecenia. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

    Złożyć korektę?

  • 3. Data: 2013-03-11 10:54:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ministerstwa finansów i otrzymałem po tym spóźniony PIT - 11 z jednej
    > umowy- zlecenia. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

    Złożyć korektę swojego PITu.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-03-11 11:49:23
    Od: xxx <x...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 10:54, Liwiusz pisze:

    > Złożyć korektę swojego PITu.

    Czyli wyedytowć kolejny plik PIT-u 37 z uwzględnieniem kwot ze
    spóźnionego PIT - 11 i wysłać droga elektroniczna jak poprzedni?

  • 5. Data: 2013-03-11 11:56:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xxx wrote:

    > Czyli wyedytowć kolejny plik PIT-u 37 z uwzględnieniem kwot ze
    > spóźnionego PIT - 11 i wysłać droga elektroniczna jak poprzedni?

    zaznaczyc korekta zamiast zlozenie zeznanaie i dolaczyc powod korekty.
    Zdaje sie jakis formalny druczek do tego juz nawet zrobili.

  • 6. Data: 2013-03-11 13:12:59
    Od: xxx <x...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 11:56, witek pisze:

    > zaznaczyc korekta zamiast zlozenie zeznanaie i dolaczyc powod korekty.
    > Zdaje sie jakis formalny druczek do tego juz nawet zrobili.

    dziękuję za pomoc, podczas składania korekty automatycznie na końcu
    zeznania pokazuje się druk do wyjaśnienia przyczyn składania korekty.