  • 1. Data: 2010-03-17 15:35:25
    Temat: Coś drgnęło w PDF-ach ;-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Warto zauważyć, że pojawiło się uzasadnienie do wyroku NSA w sprawie
    "przechowywania faktur w PDF-ach".

    Click --> http://tinyurl.com/faktura-w-pdf

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-03-17 15:47:12
    Temat: Re: Coś drgnęło w PDF-ach ;-)
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-03-2010 o 16:35:25 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Warto zauważyć, że pojawiło się uzasadnienie do wyroku NSA w sprawie
    > "przechowywania faktur w PDF-ach".
    >
    > Click --> http://tinyurl.com/faktura-w-pdf

    Nieźle, nie spodziewałem się takiego uzasadnienia - kropla drąży skałę

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-03-17 15:51:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-03-17 16:47, Tomek wrote:

    > Nieźle, nie spodziewałem się takiego uzasadnienia - kropla drąży skałę

    Bardziej beton niż skałę.

    Piotrek

  • 4. Data: 2010-03-17 16:45:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:hnqths$5js$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Warto zauważyć, że pojawiło się uzasadnienie do wyroku NSA w sprawie
    > "przechowywania faktur w PDF-ach".

    > Click --> http://tinyurl.com/faktura-w-pdf

    Ciekawe, czy min. fin. już szykuje się do zmiany rozp. dodającego "datę
    wydruku kopii".

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-03-18 10:38:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Mar 2010, 'Tom N' wrote:

    > Ciekawe, czy min. fin. już szykuje się do zmiany rozp. dodającego "datę
    > wydruku kopii".

    Cóż, wyrażasz "powszechne oczekiwanie tego co zrobi rząd".
    Ciekawe kiedy trafi się taki (rząd), który z zaskoczenia zaakceptuje
    fakt, że wygłupianie się z "nieżyciowymi" przepisami nie ma sensu
    i czy to "kopie w PDF" czy pokonywanie skrzyżowań rowerem "na dwa"
    dopuści bez wynajdywania teoretycznych przeciwwskazań.

    pzdr, Gotfryd