  • 1. Data: 2010-03-17 09:57:20
    Temat: Odsetki za zwłoke VAT-7
    Od: "kontener" <k...@w...pl>

    Witam,
    nie wiem dlaczego, ale zapomniałęm wpłacić podatek z tytułu VAT-7 za miesiąc
    styczeń i właśnie otrzymałem upomnienie w tej sprawie.

    Nigdy mi się to jeszcze nei zdażyło i muszę zapłacić swój podatek X zł +
    8,80zł (koszty upomnienia) + ODSETKI liczone od dnia 26.02.2010

    No i problem w tym, że nie wiem jak obliczyć odsetki (jaka jest stopa
    procentowa) i jaką kwotę przelać na konto US. Z tego co wyczytałem to
    odsetki ustawowe wynoszą 13% na rok, ale czy liczy się je tylko jako dni
    robocze? Proszę o pomoc :)

  • 2. Data: 2010-03-17 10:10:07
    Temat: Re: Odsetki za zwłoke VAT-7
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://www.pit.pl/kalkulator_odsetek_2507.php

  • 3. Data: 2010-03-20 13:42:07
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

> [...]
    > procentowa) i jaką kwotę przelać na konto US. Z tego co wyczytałem to
    > odsetki ustawowe wynoszą 13% na rok, ale czy liczy się je tylko jako dni

    Najlepiej zadzwon do US i zapytaj ile tych odsetek na dzien w ktorym
    zadzwonisz masz naliczone. Do jakiejs kwoty odsetek sie w ogole nie placi,
    ale nie pamietam jaka to kwota.