  • 1. Data: 2002-12-20 20:19:17
    Temat: Czas pracy w sklepach???
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    Kochani, żebyście nie myśleli że ja tu tak bezinteresownie zajrzałam, mam
    pytanko w temacie j.w.

    Jak wiadomo handel detaliczny prowadzi się również w soboty, niedziele i
    święta. Do tej pory za te dni płaciłam ludziom dodatek 100% za wszystkei
    przepracowne godziny. Nie wiem czy słusznie (soboty), ale przynajmniej nie
    narzekali. Nie ma możliwości odbioru w postaci wolnego dnia - wiadomo -
    ograniczamy zatrudnienie.
    Jak należy płacić w 2003 roku? Czy za soboty płacić 50% czy 100? Poradzicie
    mi gdzie szukać odpowiedzi? Tylko nie mówcie - poczytaj sobie kp wraz z
    nowelizacją bo ja nie umiem tam odszukać odpowiedzi. Może jest jakiś
    sensowny poradnik?

    biedny_żuczek

  • 2. Data: 2003-01-13 22:06:47
    Temat: Re: Czas pracy w sklepach???
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    Tylko jedna osoba odpowiedziała mi na priv. Niestety mało zrozumiałam.
    Nikt więcej nic nie wie? Szkoda.

    biedny_żuczek

  • 3. Data: 2003-01-14 08:21:34
    Od: "Biedrona" <b...@p...pl>

> [...]
    > mi gdzie szukać odpowiedzi? Tylko nie mówcie - poczytaj sobie kp wraz z
    > nowelizacją bo ja nie umiem tam odszukać odpowiedzi. Może jest jakiś

    jak już musisz to jedynie 50
    tylko że musi być ujęte w umowie 7 dniowy tydzień pracy

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-01-16 21:22:48
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    > jak już musisz to jedynie 50
    > tylko że musi być ujęte w umowie 7 dniowy tydzień pracy

    Dzięki. Niestety muszę, w końcu dlaczego ludzie mają stracić? Zresztą, już
    wymyślone.
    Tydzień pracy bez zmian, sobota - 50, niedziela 100. Różnica za sobotę -
    dodatek, nie stawka - wypłacona w innej formie - może ekwiwalent za coś???
    Bez podatku, bez ZUS, a i tak dodatek nie wliczał się do wyliczania
    średniej. Taniej dla firmy, bez strat dla ludzi.

    Pozdrawiam

    biedny_żuczek