  • 1. Data: 2002-03-03 15:20:09
    Temat: Czasy stalinowskie wracaj
    Od: "Niedźwiecka Bożena" <m...@h...com>

    Jelenia Góra, 20.02.2002 r.
    Grzegorz Niedźwiecki
    ul. Działkowicza 19
    58-506 Jelenia Góra
    Sygn. akt: II K 239/02
    SĄD REJONOWY
    WYDZIAŁ II KARNY
    ul. Złotoryjska 29
    59-220 L E G N I C A

    Uprzejmie informuję, że nie stawię się dnia 1 marca 2002 roku o godz. 12.00
    w Sądzie Rejonowym w Legnicy na rozprawie, która odbędzie się w sali nr 211.
    Po pierwsze nie stać mnie na takie wycieczki. Dzięki polskiemu wymiarowi
    "sprawiedliwości" jestem dzisiaj osobą bezrobotną, bez prawa do zasiłku.
    Sądzono mnie za to w sprawie II K 911/00 (wbrew Konwencji Europejskiej*), że
    odważyłem się nazwać po imieniu "rozbójnikami" tych, którzy m.in. od 6 lat
    ograniczają mi bezpodstawnie - w tym państwie prawa urzeczywistniającego
    zasady sprawiedliwości społecznej - prawo do wolności działalności
    gospodarczej.
    Dowód:
    . Wyrok NSA we Wrocławiu z dn. 05.09.1997 r. sygn. akt II SA/Wr 1350/96*,
    . Wyrok NSA we Wrocławiu z dn. 16.01.2001 r. sygn. akt II SA/Wr 1209/99.

    Po drugie, nawet gdyby mnie było stać, nie stawiłbym się dobrowolnie dopóki,
    dopóty w charakterze pozwanych nie zasiądą na ławie oskarżonych właściwe
    osoby, czyli Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze Agnieszka Kałużna i
    Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze Radosław Magazowski. Osoby
    te, zamiast należycie pełnić swoje obowiązki i wytłumaczyć się z zarzucanych
    im czynów (vide: skarga/apelacja z dnia 13.03.2001 r. oraz przedmiotowy
    biuletyn ROPOiWzK Nr 33), zajmują się "odwracaniem kota ogonem". Fakt
    niedopełnienia obowiązków służbowych przez funkcjonariuszy publicznych
    potwierdza częściowo postanowienie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze z dn.
    26.10.2001 r.
    Dowód:
    . Postanowienie sygn. akt III Kz 369/01 - stwierdzające brak wydania
    zarządzenia o przyjęciu, bądź odmowie apelacji.

    Z przykrością muszę stwierdzić, iż nie interesują mnie takie sądy, w których
    szykanuje się z powodów politycznych dziennikarzy i które nadal jak za
    czasów stalinowskich represjonują osoby walczące o prawa człowieka i
    obywatela. Mam ważniejsze sprawy na głowie: przedłużona sesja egzaminacyjna
    w Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, aby w
    przyszłości jako wyedukowany socjolog jeszcze bardziej merytorycznie
    zwalczać wszelkich złoczyńców społecznych oraz jak tu utrzymać dwójkę dzieci
    i żonę w drugim miesiącu ciąży.

    Wnoszę o oddalenie pozwu jako bezzasadnego*. Adwokatem moim niech będzie
    zapaść społeczno-gospodarcza i moralna naszego kraju.
    Dowód:
    . List Redakcji Tygodnika "ANGORA" z dn. 02.11.2001 r.

    Z poważaniem
    Grzegorz Niedźwiecki

    Do wiadomości: "Cztery strony świata"...
    aby sprawa nie była tajemnicą poliszynela
    Zał.: 10
    Przypisy
    - Orzeczenie - 1 lipca 1997 r., raport Europejskiej Komisji Praw Człowieka
    z 29 listopada 1995 r., skarga nr 20834/92 (skazanie dziennikarza za
    znieważenie polityka).
    - Z powodów nie przestrzegania w Polsce zasad demokracji złożyłem już przed
    Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu dwie skargi: m.in. akta nr PN 7957
    dotyczące naruszenia przez Rzeczpospolitą art.6 Konwencji Europejskiej.
    - Vide orzeczenie - 24 lutego 1997 r., raport Europejskiej Komisji Praw
    Człowieka z 24 listopada 1995 r., skarga nr 19983/92 (skazanie dziennikarzy
    za zniesławienie sędziów oraz problem rzetelności postępowania karnego).

  • 2. Data: 2002-03-03 19:31:05
    Temat: Re: Czasy stalinowskie wracaj
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    a co ta biedna grupa zawiniła, żeby ją katować takimi niezrozumiałymi
    postami?
    proponuję poszukać pomocy na www.samoobrona.org.pl , oni mają duże
    doświadczenie w sprawach sądowych

  • 3. Data: 2002-03-07 15:43:47
    Od: "Niedźwiecka Bożena" <m...@h...com>

    Użytkownik siepacz <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5tth1$7po$...@n...onet.pl...
    > a co ta biedna grupa zawiniła, żeby ją katować takimi niezrozumiałymi
    > postami?
    > proponuję poszukać pomocy na www.samoobrona.org.pl , oni mają duże
    > doświadczenie w sprawach sądowych

    Już znalazłem, dziękuję.
    A propos grupy - są tu jakieś kryteria?
    Ustalane przez Mossad czy UOP?

    klon

  • 4. Data: 2002-03-07 23:28:50
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Niedźwiecka Bożena wrote:

    NB> Już znalazłem, dziękuję.
    NB> A propos grupy - są tu jakieś kryteria?
    NB> Ustalane przez Mossad czy UOP?

    Schizofrenię (mógłbys się zdecydować, kim naprawdę jesteś - Bożeną, czy kimś
    innym) paranoidalną (szukanie wszędzie wrogów) można wyleczyć. Proponuję wizytę
    u dobrego psychiatry i solidną terapię chloropromazyną - urojenia ustaną
    natychmiast.

    (tak, wiem - zaraz zostanę wyzwany od stalinowców pakujących przeciwników do
    psychuszki)

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl