  • 1. Data: 2002-03-03 13:27:18
    Temat: Krwiodawstwo a odliczenia
    Od: "Mario" <m...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich.
    Moje pytanie brzmi: W którym miejscu deklaracji albo załącznika do zeznania
    rocznego wpisuje się oddawanie krwi i jaki jest przelicznik za 1 litr?

  • 2. Data: 2002-03-04 07:19:40
    Temat: Re: Krwiodawstwo a odliczenia
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich.
    > Moje pytanie brzmi: W którym miejscu deklaracji albo załącznika do
    zeznania
    > rocznego wpisuje się oddawanie krwi i jaki jest przelicznik za 1 litr?

    Ja wpisałem w darowiznach (odl.od dochodu), w "inne" z dopiskiem "darowizna
    na rzecz sł. zdrowia - honorowe krwiodawstwo".
    Przelicznik jest 130 PLN za litr, na podstawie zaswiadczenia wydawanego w
    punkcie krwiodawstwa. Jak oddawałes w np dwoch miejscach to musisz miec dwa
    zaswiadczenia (z kazdego osobny).

    FP