  • 1. Data: 2002-01-16 19:23:59
    Temat: Czy FV bez nr SWW uprawnia do odliczenia VAT?
    Od: "Roman Ekiert" <r...@p...onet.pl>

    Otrzymałem w tamtym roku FV z kilkoma pozycjami na 7% VAT ale bez nr SWW dla
    tych towarów. Zauważyłem to dopiero teraz. Czy miałem prawo odliczyć VAT, z
    takiej faktury, czy też trzeba coś korygować? Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-01-16 21:52:33
    Temat: Re: Czy FV bez nr SWW uprawnia do odliczenia VAT?
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Roman Ekiert <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3c45d2eb$...@n...vogel.pl...
> [...]
    > tych towarów. Zauważyłem to dopiero teraz. Czy miałem prawo odliczyć VAT,
    > takiej faktury, czy też trzeba coś korygować? Dzięki za odpowiedź.

    ----------
    Mogłeś dokonac odliczenia

    Orka

  • 3. Data: 2002-01-17 08:56:59
    Od: "Azbigniew" <a...@w...pl>

    > Mogłeś dokonac odliczenia
    >
    > Orka

    Orka nie powiedziala wszystkiego. Rozp.MF z 22.12.1999 roku parag.45 mowi o
    wystawieniu noty korygujacej w przypadku pomylek w fakturze.
    az