  • 1. Data: 2002-01-16 18:12:38
    Temat: VAT na samochod z zachodu...
    Od: "Roman" <r...@m...pl>

    ...czy moze ktos sie nie orientuje jak obecnie wyglada sytuacja na uzywany
    samochod osobowy kupiony na zachodzie (w Uni) na firme. Czy przysluguje
    zwrot VATu czy tez nie? Interesuje mnie tez kwestia pozniejszego rozliczania
    kosztow eksploatacji takiego samochodu, tzn. czy faktury za paliwo i np
    naprawy trzeba rozliczac kilometroka czy tez normalnie ida w koszty a VAT
    jest zwracany...?

    Pozdrawiam
    Roman

  • 2. Data: 2002-01-16 18:30:24
    Temat: Re: VAT na samochod z zachodu...
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztow eksploatacji takiego samochodu, tzn. czy faktury za paliwo i np
    > naprawy trzeba rozliczac kilometroka czy tez normalnie ida w koszty a VAT

    Za zakup samochodu osobowego nie dostaniesz zwrotu podatku VAT nawet jesli
    zakupisz go w polsce. Nie wiem natomiast jak jest z zakupem samochodu
    dostawczego?

    pozdrawiam
    waldi