  • 1. Data: 2007-01-19 21:02:25
    Temat: Czy decyzje o nadaniu NIP moze odebrac czlonek rodziny?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Czy corka pelnoletnia moze odebrac decyzje o nadaniu nr NIP rodzica, ktora nie
    jest juz zameldowana w miejscu zameldowania rodzicow?

  • 2. Data: 2007-01-19 23:17:03
    Od: s...@o...pl

    > Czy corka pelnoletnia moze odebrac decyzje o nadaniu nr NIP rodzica
    > ktora nie jest juz zameldowana w miejscu zameldowania rodzicow?

    może DOWOLNA osoba, która posiada pisemne upoważnienie.
    napisz jej upoważnienie na kartce papieru, o treści:

    Ja, niżej podpisany .... (imię i nazwisko) syn .... i ..... (imiona rodziców)
    nr pesel ........ zam. ...... upoważniam moją córkę ....... (imię i nazwisko)
    nr pesel ......... zam. do odebrania decyzji o nadaniu mi numeru NIP
    i podpisz się czytelnie pełnym imieniem i nazwiskiem.

    powinno pomóc
    pozdr
    Aleksander

  • 3. Data: 2007-01-20 02:24:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > nr pesel ......... zam. do odebrania decyzji o nadaniu mi numeru NIP
    > i podpisz się czytelnie pełnym imieniem i nazwiskiem.

    Podpisz sie podpisem.

  • 4. Data: 2007-01-22 18:51:49
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    > nadaniu mi numeru NIP i podpisz się czytelnie pełnym imieniem i
    > nazwiskiem.

    Zdaje się że jeszcze dobrze by było, aby 'urzędowo' została
    potwierdzona własnoręczność podpisu oświadczającego.

    ZauraK